Find jer en anden hobby
Fra : Mohammad Islam

Dato : 13-07-08 15:40

Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske indlæg
om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-07-08 15:44

On Sun, 13 Jul 2008 16:40:14 +0200, "Mohammad Islam" <islam@is.ok>
wrote:

>Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske indlæg
>om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

Hadske indlæg fra danskerSVIN...???

Hvordan synes du selv det går...???

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-08 15:54

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hadske indlæg fra danskerSVIN...???
>
> Hvordan synes du selv det går...???

Wilstrup in disguise?

Venligst

Kert Rats

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-07-08 16:29

On Sun, 13 Jul 2008 16:54:00 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Wilstrup in disguise?

SÅ langt ude er Wilstrup trods alt ikke...

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-08 16:34

> SÅ langt ude er Wilstrup trods alt ikke...

Enig - også derfor min smiley.

Fra : Ralph

Dato : 13-07-08 15:55

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hadske indlæg fra danskerSVIN...???

Don't feed the troll

--
Ralph

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 16:06

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske
> indlæg om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden
> hobby

Måske skulle du bede muhamedanerne finde en anden hobby.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-07-08 16:33

> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske
> indlæg om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

Det har aldeles intet med en hobby, men den skinbarlige sandhed at
muhamedanere er overskudsmennesker.

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 13-07-08 17:06

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det har aldeles intet med en hobby, men den skinbarlige sandhed at
> muhamedanere er overskudsmennesker.
Plonk

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 17:13

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:487a2011$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Plonk

Du mener altså ikke det at deres ideologi påbyder dem at føde en masse
unger gør at mange af dem naturligvis vil være i overskud, i forhold
tilat kunne brødføde sig selv - se blot afrika
størstedelen dør af sult pga. overbefolkning, og de fleste er erklærede
muhamedanere.
- ser du ingen sammenhæng?

Fra : Ivannof

Dato : 13-07-08 17:19

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i meddelelsen
> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske
> indlæg om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

Med dit eget had må du jo føle dig helt hjemme! Velkommen

Hilsen Ivan

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 13-07-08 17:56

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> wrote in message
> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske
> indlæg om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

Islam er jo hadsk, ikke sandt?

http://www.liveleak.com/view?i=13c_1187405552

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 19:14

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:s6CdnSANlqgXrufVnZ2dnUVZ8sjinZ2d@giganews.com...
> "Mohammad Islam" <islam@is.ok> wrote in message
>
> Islam er jo hadsk, ikke sandt?
>
> http://www.liveleak.com/view?i=13c_1187405552

Jeg er sikker på de ikke er bevidst om det, det er dyr normalt ikke,
jeg tror det er artens instinktive adfærd.

Fra : @

Dato : 13-07-08 18:29

wrote:

>Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske indlæg
>om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

hvilke hadske angreb?

hvis sandheden om muhamedanismen fremstår som hadsk,
må det jo være muhamedanismen der er noget helt rivende galt med

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-07-08 19:27

Mohammad Islam skrev:
> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske indlæg
> om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find jer dog en anden hobby

I stedet for at lege rabiat muslim, hvad så med at få et liv?

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-07-08 21:12

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> I stedet for at lege rabiat muslim, hvad så med at få et liv?

Det er Frank Leegaards sørgelige erstatning for det, vi andre kalder "et
liv".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-07-08 20:40

> Hver gang jeg læser denne perverse nyhedsgruppe flyder det
> med hadske indlæg om Islam fra Danskersvin, helt ærligt find
> jer dog en anden hobby

Du er ikke mere muslim end jeg - du er genkendt Neil.

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 21:43

Mohammad Islam <islam@is.ok> skrev
>Hver gang jeg l?ser denne perverse nyhedsgruppe flyder det med hadske indl?g
>om Islam fra Danskersvin, helt ?rligt find jer dog en anden hobby

PLONK

Du er en meget uautentisk muslim, som nok skulle prøve en
lidt anden indgangsvinkel

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-07-08 21:50

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> PLONK
>
> Du er en meget uautentisk muslim, som nok skulle prøve en
> lidt anden indgangsvinkel

Du får tydeligvis næse i bukserne, når du "debatterer" med dig selv på
usenet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 22:04

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev
>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Du får tydeligvis næse i bukserne, når du "debatterer" med dig selv på
>usenet.

Du får tydeligtvis næse i bukserne af at du tydeligtvis er
en lille og sørgelig troll, som diskuterer med sig selv på
usenet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-07-08 21:50

"Guds udsending" skrev i en meddelelse

> PLONK

Shit mand for en verden vi lever i ! , Plonket af Gud's egen udsending.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 22:05

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Shit mand for en verden vi lever i ! , Plonket af Gud's egen udsending.

Det er blot et pseudonym. Jeg er ikke så religiøs endda,
(medmindre vi skal på korstog.)