TeleDK sikkerheds-kode
Fra : Fat animal

Dato : 21-07-01 21:27

- er der nogen der har en sikkerhedskode til en TeleDK 3210, eller ved i
hvor man kan få en......

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 21-07-01 22:00

sikkerheds koden plejer at være 12345

prøv det

hilsen kim

Fra : Fat animal

Dato : 21-07-01 22:15

ok ok helt åndsforladt og hukommelsestabt er jeg jo heller ik', det er jo
nokia's, IKKE teleDK's

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-07-01 10:03

"Fat animal" skrev:
> ok ok helt åndsforladt og hukommelsestabt er jeg jo heller ik', det er jo
> nokia's, IKKE teleDK's

Nu har sikkerhedskoden ikke noget med unlock at gøre, så den hører
vel ikke til i denne gruppe - men pyt.......

Sikkerhedskoden ligger på telefonen og har ikke noget med sim-kortet at
gøre - så den har sikkert været 12345 fra Nokia's side.......

Men den kan frit ændres til hvadsomhelst af udbyder, forhandler eller bruger
- men du kan aflæse den med et almindeligt datakabel !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard