3310 sim-låst fra Orange. låse op?
Fra : Ivan G

Dato : 21-07-01 15:18

3310 fra Orange, helt ny.......Jeg har et datakabel(til com-port), men kan
ikke finde noget software der virker(har prøvet nokall)...softwareversion
kan jeg ikke se, da den ikke accepterer *#0000#. Jeg har høty at en simlås
er hårdere at knække end end en operatørlås? Hvad software virker? evt.
links eller forklaring.

Ivan G

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-07-01 15:22

Ivan G skrev:

> [...]
>er hårdere at knække end end en operatørlås? Hvad software virker? evt.

Du kan ikke bruge et datakabel til at unlocke 3310ere. Køb enten
flasher-kabel eller få en til at gøre det for dig (jeg kan evt. - så
skriv pr. mail - salg hører ikke til i gruppen her).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Ivan G

Dato : 21-07-01 15:27

Har dog gjort det før med nokall..........skrev at den havde låst 4 låse
op....og vupti kørte det.....men ikke med denne nye. Den skriver at jeg skal
tjekke kabel eller bat på telefonen?
Hvad er forskellen på data og flasherkabel?
Ivan G