Servicering af Ducati?
Fra : steffena2

Dato : 17-09-08 17:09

Hej,

Jeg er ved at brænde varm på en spritny Ducati - f.eks ST3. Det holder mig
lidt tilbage, at der er så langt til en autoriseret forhandler.

Der er blot én forhandler i Jylland ( Feldballe ).

Hvordan takler I den?

Fra : Menabra

Dato : 17-09-08 17:27

Er godt sted at spørge er her : http://www.ducati.dk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 17-09-08 18:26

> [...]
> mig lidt tilbage, at der er så langt til en autoriseret forhandler.
>
> Der er blot én forhandler i Jylland ( Feldballe ).
Hm, hvad med ham her?
http://madsens-garage.morini.dk/

> Hvordan takler I den?
Vi er mange, der kører langt efter vores favoritværksted, også af andre
mærker
--
Michael D

Fra : steffena2

Dato : 18-09-08 17:08

laver han den så medens I venter, eller har han en I kan låne og køre hjem
på?

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 18-09-08 18:56

> laver han den så medens I venter, eller har han en I kan låne og køre
> hjem på?

Kan låne en democykel og få en eller flere prøveture, hvis det er nogle
timer der skal brændes af. Låne en cykel et par dage, hvis det er aftalt
i god tid.
Ellers blive kørt til togstation, og hentet når den er færdig.
(De henter også og bringer, men det er sikkert kostbart, jeg har dog
ikke prøvet eller undersøgt prisen.)
Men det er jo mit værksted, det er jo ikke sikkert at dit er så smidigt!
--
Michael D