dunlop dæk
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 16-09-08 22:35

Hej alle.
Jeg skal snart ha nyt fordæk.
Er der nogen som har erfaring med de nye dunlop dæk?

http://www.motorcycle.com/products/dunlop-roadsmart-tire-review-75375.html

Jeg har også læst om nogle super gode dæk ved mærket Diablo, duer det til
noget.
Hvad skal jeg jeg se efter når jeg vælger fordæk.
Jeg vil gerne kunne være sikke på at den har ordenligt grib i vejen.

MVH Niels
CBR600F3

Fra : Kasper Lund

Dato : 17-09-08 09:43

Niels Jørgensen skrev:
> [...]
>
> http://www.motorcycle.com/products/dunlop-roadsmart-tire-review-75375.html
>
> Jeg har også læst om nogle super gode dæk ved mærket Diablo, duer det

Jeg kender ikke til dunlop dækket, men jeg har selv lige fået monteret
pirelli diblo både for og bag, det har jeg (uden at være den store dæk
ekspert) kun gode erfaringer med.

Jeg købte mine og fik dem monteret hos triumph city
http://www.triumphcity.dk/ de er meget fair med deres priser.

Og ja, de monterer også på andre mærker end triumph :)

/Kasper