Touring Camp
Fra : Ulvir

Dato : 16-09-08 19:02

Er der nogen der ved om gæstekøkkenet og toiletterne er åbne midt i ugen?

Mvh- Ulvir.

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 17-09-08 16:20

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der ved om gæstekøkkenet og toiletterne er åbne midt i ugen?
>
> Mvh- Ulvir.
Mig bekendt er Campen kun åben i weekenderne i september.
Hilsen Matthias

Fra : Ulvir

Dato : 17-09-08 16:35

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen

> "Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mig bekendt er Campen kun åben i weekenderne i september.
> Hilsen Matthias

Jeg forstår at receptionen og baren er lukket midt i ugen, men gælder det
også 'udendørs' toiletterne og gæstekøkkenet?

Mvh- Ulvir.

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 17-09-08 18:08

> [...]
>
> Jeg forstår at receptionen og baren er lukket midt i ugen, men gælder det
> også 'udendørs' toiletterne og gæstekøkkenet?

Jeg ved det ikke, men mon ikke der er lukket. Ellers kunne enhver jo tage
ophold uden betaling.
Hilsen Matthias