efterlysning / fundet
Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 16-09-08 08:24

På vej hjem fra jobbet i dag så jeg en kåbeside til en

- cbr1000F tidlig årgang
- venstre side så det ud til (med hul til benzinhanen)
- blå/hvid

Nogen som savner den ?

befinder sig omkring shelltanken ved damhussøen i vanløse.

Jeg kan sagtens gå ned og hente den hjem til mig selv -

ring evt til mig på 6127 9897

--

Jens Brauer Rasmussen
CBR1000F dcbs

Fra : Gimbal

Dato : 16-09-08 20:57

Hør politi om modellen er meldt stjålet?
Hvis de ellers har tid midt i politireformerne, kan de jo tage fingeraftryk
på kåbedelen og alt muligt andet smart...

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 16-09-08 15:36

On 16 Sep., 21:56, "Gimbal" <kimsyb...@adslhome.dk> wrote:
> Hør politi om modellen er meldt stjålet?
> Hvis de ellers har tid midt i politireformerne, kan de jo tage fingeraftryk
> på kåbedelen og alt muligt andet smart...

vil da håbe de har andet at bruge tiden på !

--

Jens B
CBR1000F

Fra : Gimbal

Dato : 17-09-08 00:31

<jens.brauer.rasmussen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> fingeraftryk
> på kåbedelen og alt muligt andet smart...

>vil da håbe de har andet at bruge tiden på !

Faktisk fik en af mine kammerater politiet til at møde op og tage
fingerafrtyk på hans stjålne + genfundne bil. Jeg var meget imponeret.

Ikke des mindre kan de vel rimeligt nemt sige om en MC af den præcise model
/ årgang / farve er meldt stjålet for nyligt?

Fra : ihjelkeld

Dato : 17-09-08 19:50

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke des mindre kan de vel rimeligt nemt sige om en MC af den præcise
> model / årgang / farve er meldt stjålet for nyligt?

Mig stjæle motorcykle og smide del af kåbe væk........... hvaffor !!!!!

Næh jeg synes nu det er fint af Jens, at meddele opdagelsen herinde, kunne
jo være at der var en som havde hørt om en som havde en en "ven" der kørte
Honda som manglede noget - her er et extra "som"

Keep on the good work, min gode herre

Ihjelkeld

Fra : Gimbal

Dato : 17-09-08 20:54

"ihjelkeld" <ihjelkeld---@gmail.com> wrote in message

> Mig stjæle motorcykle og smide del af kåbe væk........... hvaffor !!!!!

Tjah, hvaffor skulle nogen som helst, inklusiv ejeren, finde på at smide en
kåbe ved en tank...

Fra : Armand

Dato : 18-09-08 15:16

Gimbal skrev:

> Tjah, hvaffor skulle nogen som helst, inklusiv ejeren, finde på at smide en
> kåbe ved en tank...

Kåber plejer nu ellers at være smidt på ved tanken!

--
Armand.

Fra : Gimbal

Dato : 19-09-08 00:32

> Kåber plejer nu ellers at være smidt på ved tanken!
>
> --
Hardy-hardy-ho ;)

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 18-09-08 03:37

On 17 Sep., 21:54, "Gimbal" <kimsyb...@adslhome.dk> wrote:

> Tjah, hvaffor skulle nogen som helst, inklusiv ejeren, finde på at smide en
> kåbe ved en tank...

cyklen kan jo have stået på en trailer - nå men uanset hvad har jeg nu
kåbedelen derhjemme.

eller være en del af en læs affald?

EOD

--