"limfjorden rundt"
Fra : Niels

Dato : 16-09-08 08:50

"Limfjorden rundt " Søndag den 21. september 2008

Kl. 09.00 Prc. Vi kører fra Aalborg, Tove Ditlevsens Vej 36a, huset
mellem de to blokke. (husk at møde med fuld tank)

Turen går mod Løgstør, Ranum, Trend (hvor der bliver en lille pause)
derefter fortsætter vi mod Gedsted, Ulbjerg, Skive, Vinderup, Vilhelmsborg
Kro, hvor vi spiser frokost, (menu, Dansk Bøf 300gr.pris kun 100 Kr. eller
en platte som består af Fiskefilet og lille engelsk bøf på rugbrød, samt 2
slags pålæg, pris kun 88 Kr. begge menuer er inkl. Kaffe) maden skal vi
bestille inden vi kører fra Aalborg, således at den er klar når vi kommer
til kroen.

Når maven er blevet godt fyldt kører vi videre til Thyborøn hvor vi
tager færgen til Agger (pris 45 Kr. for Mc m/fører + 15 Kr. pr passager).
Når vi har handlet lidt toldfrit, ombord på færgen kører vi mod Thisted
videre til Øsløs (hvor vi holder en pause på DK tanken) derefter fortsætter
vi mod Gøttrup, Fjerritslev, Brovst, Arentsminde, Birkelse (hvor vi holder
en kort pause, og tager afsked )

Turen varer godt 8 timer og er på over 300 Km.

Der er bestilt solskin og tørvejr, så det er bare at møde op og tag
gerne din nabo med.

Mlv. Niels Thomsen

Fra : Armand

Dato : 16-09-08 15:56

Niels skrev:

> [...]
> en kort pause, og tager afsked )
>
> Turen varer godt 8 timer og er på over 300 Km.

Skriv mig på!
Men 8 timer om dé 300 km?? Regner du med at det bliver en 100stk's
kolonne med dét snit?
Og "Limfjorden rundt" uden også at have været over Hals-Egense???

--
Armand.
(Der har været turen rundt med uret t/r fra Fredericia på godt 12 timer)

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 16-09-08 16:03

> Skriv mig på!
> Men 8 timer om dé 300 km?? Regner du med at det bliver en 100stk's
> kolonne med dét snit?
Det er for at give tid til de ubeslutsomme i den toldfri
--
Michael D

Fra : Niels

Dato : 17-09-08 06:54

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er for at give tid til de ubeslutsomme i den toldfri
> --
> Michael D

8 timer er for alle kan være med og er incl. god tid til at få maden
ordentligt sunket, der skal være tid til hyggeligt samvær også.

Niels Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 10:06

On Wed, 17 Sep 2008 07:53:48 +0200, Niels wrote:

> 8 timer er for alle kan være med og er incl. god tid til at få maden
> ordentligt sunket, der skal være tid til hyggeligt samvær også.

Hæh, vi sætter bare Kirsten forrest, så er turen klaret på 4 timer rent ;-D
og vi har 4 timer til at sparke dæk

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 16:16

On Tue, 16 Sep 2008 16:56:00 +0200, Armand wrote:

> Skriv mig på!
> Men 8 timer om dé 300 km?? Regner du med at det bliver en 100stk's
> kolonne med dét snit?

Nu kender jeg Niels, og der er givet sat god tid af ved kroen, og de
nødvendige besøg ved ishusene

> Og "Limfjorden rundt" uden også at have været over Hals-Egense???

Ja det er lidt synd, men det giver raskvæk tre timer mere på ruten at gøre
den helt komplet.

Niels og Henning arrangerede en fin forkortet tur sidste år, denne her
bliver sikkert også fin.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-8-08

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-09-08 19:43

Niels skrev den 16 sep 2008 i

> "Limfjorden rundt " Søndag den 21. september 2008

Lyder sgisme hyggeligt - går der Autozug til Aalborg?
Go´tur!

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 16-09-08 19:47

> Lyder sgisme hyggeligt - går der Autozug til Aalborg?

Det er da lige før. Bare find E45 N og så rette ind ... Det kan dog ikke
anbefales at forlade ekvipagen undervejs

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-09-08 19:58

Niels wrote:

> "Limfjorden rundt " Søndag den 21. september 2008

Det lyder som en rigtig god tur.. Medmindre der kommer andet i vejen, så
er jeg frisk - vejret ser jo lovende ud.

--
Ole Hansen

Fra : Armand

Dato : 16-09-08 21:14

Ole Hansen skrev:

> Det lyder som en rigtig god tur.. Medmindre der kommer andet i vejen, så
> er jeg frisk - vejret ser jo lovende ud.

Som med Harley-klubben og de kræftsyge børn, bliver den slags oplevelser
ikke til noget hvis man evindeligt skal tage vejret i ed :-|

--
Armand.
(der ellers ville se frem til at få prøvet sin to år gamle regndragt)

Fra : Ole Hansen

Dato : 17-09-08 09:49

Armand wrote:

> Som med Harley-klubben og de kræftsyge børn, bliver den slags oplevelser
> ikke til noget hvis man evindeligt skal tage vejret i ed :-|

Tøhø.. Jeg er skam ikke bange for regn - både cyklen og jeg er
vandafvisende. Det kunne jo være at "hende der bestemmer" havde andre
planer med mig. Det har hun ikke, så jeg dukker op.

--
Ole Hansen

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 20-09-08 08:05

Ole Hansen <moped@get2net.dk> wrote in

> vandafvisende. Det kunne jo være at "hende der bestemmer" havde andre
> planer med mig. Det har hun ikke, så jeg dukker op.

"hende der bestemmer" = Din kalender/din mening/din holding/din vilje ?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-09-08 08:53

Erik B. Hansen skrev den 20 sep 2008 i

> Ole Hansen <moped@get2net.dk> wrote in

> "hende der bestemmer" = Din kalender/din mening/din holding/din
> vilje ?

FruHerre?

Fra : Henrik Sjang Davidse~

Dato : 20-09-08 22:01

> Turen varer godt 8 timer og er på over 300 Km.
>
> Der er bestilt solskin og tørvejr, så det er bare at møde op og tag
> gerne din nabo med.

Gad vide hvor mange der dukker op i morgen?

/Sjang

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 21:17

On Sat, 20 Sep 2008 23:00:53 +0200, Henrik Sjang Davidsen wrote:

> Gad vide hvor mange der dukker op i morgen?

26 motorcykler med ialt 29 motorcyklister som jeg husker tallene.

Og en fandens overvægt af Håndaer

Fra : Armand

Dato : 21-09-08 22:30

Orla Pedersen skrev:

> 26 motorcykler med ialt 29 motorcyklister som jeg husker tallene.
> Og en fandens overvægt af Håndaer

Jup!
Pan-Europ.-klubben synes mere vaks på tilbuddet end DFM :-/

Hvad siger statistikken fra loggen??

--
Armand.
(13,5 km/l til Aalborg; 25,5km/l rundt om fjorden; 19km/l til Frc.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 06:12

On Sun, 21 Sep 2008 23:30:20 +0200, Armand wrote:

> Jup!
> Pan-Europ.-klubben synes mere vaks på tilbuddet end DFM :-/

Og dog, vi var vel 3 aktive, og ihvertfald yderligere 3 "læsere"

> Hvad siger statistikken fra loggen??

Max fart: 121 Km./t. (gjorde jeg virkelig det.. ~:-| )
Tid i bevægelse: 5 timer og 33 minutter
Gennemsnit i bevægelse: 65 Km./t.
Stilstand: 4 timer og 36 minutter. (god bøf
Totalt gennemsnit: 35,5 Km./t.
Distance: 361 Km.

Alt incl. min retur til Nørresundby.

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-09-08 08:22

Orla Pedersen wrote:

> 26 motorcykler med ialt 29 motorcyklister som jeg husker tallene.

Det lyder rigtig. En rigtig hyggelig tur med tilhørende folk og noget
godt foder..

> Og en fandens overvægt af Håndaer

Og lige veje - det kriblede i mig for at svinge lidt mere.

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 09:01

On Mon, 22 Sep 2008 09:21:59 +0200, Ole Hansen wrote:

> Og lige veje - det kriblede i mig for at svinge lidt mere.

Og komme væk fra de store veje...

Bemærkede Du i øvrigt om den hasarderet overhalende hvide bil, lige efter
færgen, var med på samme ? Overhalingen virkede ganske meget "jeg er
fand'me pissesur over at de motorcyklister blev vinket ind forrest i
færgen".

Jeg forberedte mig mentalt på at den sagesløse modkørende motorcyklist var
blevet pløjet ned. :-/

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-09-08 09:45

Orla Pedersen wrote:

> [...]
> færgen, var med på samme ? Overhalingen virkede ganske meget "jeg er
> fand'me pissesur over at de motorcyklister blev vinket ind forrest i

Nej, den husker jeg ikke :-/ Der var en del overhalinger - men vi fyldte
også meget og kørte "meget langsomt" (der var jo fri hastighed på det
stykke

--
Ole Hansen