Brug af nitteværktøj
Fra : Peter Andreasen

Dato : 15-09-08 19:43

Hejsa

Jeg skal til at skifte kæde på min XJ 600 og den er med nittekæde, jeg er
indehaver af et nitteværktøj, men må indrømme at mine evner med det værktøj
er yderst begrænset. Er der nogen der kan forklare hvordan det virker eller
kender et link til en vejledning gerne med foto. Mit nitteværktøj er købt
med ATmcteknik

mvh Peter Andreasen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-09-08 19:50

Peter Andreasen skrev den 15 sep 2008 i

> [...]
> hvordan det virker eller kender et link til en vejledning gerne
> med foto. Mit nitteværktøj er købt med ATmcteknik

Nu ved jeg ikke præcis hvilket værktøj du har, men Louis har en
vejledning (til det meste af det værktøj de sælger) Til
kædenittesamling er der den her:
http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10003170.pdf

Godt nok på snollerlandsk, men der er fine billeder med

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Simon

Dato : 15-09-08 19:55

Peter Andreasen wrote:
> værktøj er yderst begrænset. Er der nogen der kan forklare hvordan det

http://www.yamahafz1oa.com/joekchainbreakingbasics.shtml
http://www.canyonchasers.net/shop/generic/chain-rplc.php

- jeg ville nok få hjælp af en erfaren hvis/når det var mig.... :)

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07