Købe i Tyskland
Fra : Per Christiansen

Dato : 13-09-08 15:50

Er der nogle net aviser i Tyskland lige som Den blå avis eller gule.

Har i nogle gode link hvor jeg kan lede efter en brugt maskine i Tyskland.

Fra : MKS - 74

Dato : 13-09-08 16:04

On Sat, 13 Sep 2008 16:50:14 +0200, "Per Christiansen" <p@lite.dk>
wrote:

>Har i nogle gode link hvor jeg kan lede efter en brugt maskine i Tyskland.

Der er en del forskellige, har "prøvet" mange, men vender altid
tilbage til det suverænt største brugtmarked Mobile -

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/motorrad/

Derudover kan man være heldig at lande noget lidt (undertiden meget)
billigere på eBay - der dog generelt kræver noget mere erfaring eller
om man vil, hvor risici er en smule højere for den uerfarne...

Vær opmærksom på at der generelt finder nogle forsøg på svindel sted
på stort set alle div. markeder, mistænkeligt billigt og specielle
transaktionsformer er et "red flag"....

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Veset

Dato : 13-09-08 18:37

wrote:

>Er der nogle net aviser i Tyskland lige som Den blå avis eller gule.
>
>Har i nogle gode link hvor jeg kan lede efter en brugt maskine i Tyskland.

Plejer at kigge på førlgende:

http://www.motoscout24.de/
http://www.mobile.de

--