At lære stoppie's
Fra : Armand

Dato : 12-09-08 15:46

"Jamen skat, hvad så hvis jeg får bremset for hårdt og er ved at slå en
koldbøtte?"

- "Så slipper du bare bremsen!"

"Nårh ja!"

Som sagt, så gjort: <http://www.youtube.com/watch?v=Wg8j_zns2r0>

--
Armand.

Fra : Allan

Dato : 15-09-08 06:51

> "Jamen skat, hvad så hvis jeg får bremset for hårdt og er ved at slå en
> [...]

ha ha - Den stakkel ... fik helt ondt af hende og hendes desperate...
"eeermn... let me stand on the machine - maybe that'll make it look like it
was intentional :p "

Fra : Allan

Dato : 15-09-08 06:55

> ha ha - Den stakkel ... fik helt ondt af hende og hendes desperate...
> "eeermn... let me stand on the machine - maybe that'll make it look like
> it was intentional :p "

Til gengaeld har jeg ikke ondt af ham fjolset her:
http://uk.youtube.com/watch?v=WV2rvJWLlro

"Now - pull that in... - Give it a little bit of gas..."

Fra : Gimbal

Dato : 15-09-08 14:18

"Allan" <SendIkkeNogetHer@DetErUlovligt.DKK> wrote in message
> ha ha - Den stakkel ... fik helt ondt af hende og hendes desperate...
> "eeermn... let me stand on the machine - maybe that'll make it look like
> it was intentional :p "

Hun er sød!

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-09-08 08:20

Gimbal wrote:
> "Allan" <SendIkkeNogetHer@DetErUlovligt.DKK> wrote in message
>>
> Hun er sød!

Det er vist videoen til Sys Bjerres nye : "Kegle"

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel