Slide Doktor
Fra : Gimbal

Dato : 12-09-08 14:22

Jeg skal vidst til at arbejde lidt mere med min sving teknik

http://www.youtube.com/watch?v=l6bXqFZCzeU&NR=1

Fra : Armand

Dato : 12-09-08 15:06

Gimbal skrev:
> Jeg skal vidst til at arbejde lidt mere med min sving teknik
>
> http://www.youtube.com/watch?v=l6bXqFZCzeU&NR=1

Det er jo ikke "the doctor" himself. Mon ikke at det snarere er Gary
"fishtail" McCoy :-/

--
Armand.

Fra : Gimbal

Dato : 12-09-08 16:04

> Det er jo ikke "the doctor" himself. Mon ikke at det snarere er Gary
> "fishtail" McCoy :-/

oops, my bad. Synes næsten han gør det bedre end Rossi her...

Fra : Hekto

Dato : 14-09-08 12:19

On Fri, 12 Sep 2008 16:06:14 +0200, Armand wrote:

> Det er jo ikke "the doctor" himself. Mon ikke at det snarere er Gary
> "fishtail" McCoy :-/

Jo - og det er tilsyneladende ike helt det samme for ham, med en Ducati!

http://www.youtube.com/watch?v=B3MbBiGGI-k&feature=related