Den nye Yamaha XJ600 2009
Fra : GSX750F

Dato : 10-09-08 18:22

Hej

Er der nogen i gruppen, der ved hvad den nye XJ600 kommer til at koste?
Havde næsten beslutte mig, for at købe en GSF650 med ABS, da jeg så nyheden
igår. Den ligner meget FZ'eren, men den må blive billiger?

Mvh
Jørgensen

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=51353

Fra : Rasmus

Dato : 12-09-08 23:34

"GSX750F" <noname@post.cybercity.dk> wrote in news:ga8vms$16hb$1
@newsbin.cybercity.dk:

> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=51353

Den nye er så en xj650 divi. Men skriv evt til importøren og spørg, om de
har en ide om prisside.

Fra : Jørgensen

Dato : 13-09-08 07:55

Hej Rasmus

Du har delvis ret, hvis man kigger ind på tyske Motorrad
http://www.motorradonline.de/news/yamahas-neues-naked-bike---xj-650-diversion.307894.htm,
så beskriver de den som en 650 ccm, men på den danske Yamaha' importørs
hjemmeside skriver de 600ccm ? Det er forøvrigt på den samme web de skriver,
at man pt. ikke kan kontakte dem pr mail. Jeg kan selvfølgelig ringe, men
det var nemmere, hvis der her i denne news-group var nogen, der har 'hørt
noget' om priserne.

Og til Armand - jeg har skam været rundt på nettet og lede efter oplysninger
og priser om den nye Yamaha, før jeg tillod at spørge her. Håber spørgsmålet
er relevant nok ?

Mvh
Jørgensen