Egeskov slot
Fra : Sune

Dato : 10-09-08 00:31

Hej gruppe

Hvis i en dag kommer til Fyn, så gør jer selv den tjeneste at smutte ind på
Egeskov slot og besøge MC-museet.

Har lige været på tur dertil, og var imponeret over en masse fine gamle
maskiner. Jeg fik slet ikke set alt det jeg ville på slottet, da jeg fik
brugt al tiden på at se på gamle MC-ere (og knallerter og biler).

Kan kun anbefales.

Vh Sune

Fra : Finn

Dato : 11-09-08 21:28

Jeg kan også anbefale MC-museet i Stubbekøbing
Finn VFR800

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-09-08 22:02

On Thu, 11 Sep 2008 22:27:37 +0200, "Finn"
<autzen(fjern)@post10.tele.dk> wrote:

Hej Finn.

>Jeg kan også anbefale MC-museet i Stubbekøbing

Det ser meget interessant ud.
Jeg har ofte kørt forbi, men det har aldrig været åbent.
Jeg har hørt at de lider af pladsmangel, og at det overvejes at flytte
det lidt længere mod bygrænsen for at få større lokaler.
Jeg håber at falde forbi og finde det åbent en skønne dag

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-09-08 06:51

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> On Thu, 11 Sep 2008 22:27:37 +0200, "Finn"
> <autzen(fjern)@post10.tele.dk> wrote:
>
> Hej Finn.

> Jeg håber at falde forbi og finde det åbent en skønne dag

Jamen det er da bare at aftale en dag/mødested og så køre derned, der
er måske flere DFM'ere der vil med ......

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-09-08 13:59

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Jamen det er da bare at aftale en dag/mødested og så køre derned, der
> er måske flere DFM'ere der vil med ......

Husk at anmelde jeres ankomst, så er der åbent når i kommer mange nok
husk det er frivillige der holder det kørende.
De har en hjemmeside : http://www.motorcykelogradiomuseum.dk/dk/default.html

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70