Ræs :-)
Fra : StreetFighter

Dato : 09-09-08 17:34

R1 fyrer den af.

http://www.youtube.com/watch?v=kwcHChqcXfo&NR=1

0:32 kører han 210km/t
Jeg er chocket
Har I set noget mere farligt nogensinde?

og dem her hygger sig også med 300km/t
http://www.youtube.com/watch?v=cyznXHjnA9k

Ingen tvivl om at det giver gys

Fra : Andreas Andersen

Dato : 09-09-08 17:41

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message
> R1 fyrer den af.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=kwcHChqcXfo&NR=1
>
> 0:32 kører han 210km/t
> Jeg er chocket
> Har I set noget mere farligt nogensinde?

Ak, man kan kun håbe han (eller hun...) ikke slår andre end sig selv ihjel.

--
Andreas

Fra : Zone

Dato : 09-09-08 18:05

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> skrev i en meddelelse
| R1 fyrer den af.
|
| http://www.youtube.com/watch?v=kwcHChqcXfo&NR=1
|
| 0:32 kører han 210km/t
| Jeg er chocket
| Har I set noget mere farligt nogensinde?

Er det ikke bare det go'e gamle trick med at montere mindre hjul? Syntes det
ser lidt kunstigt ud. Nok kører han hurtigt, men syntes speedometeret viser
lidt for meget.

Snyd eller ej, så har han i hvert fald fart på geden!

/
diablo de la velocidad

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-09-08 19:18

> [...]
> det
> ser lidt kunstigt ud. Nok kører han hurtigt, men syntes speedometeret

kan også være en omgearing, hvis den måler fart på gearkassen, som en del
gør efterhånden.

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-09-08 20:20

"Zone" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> viser
> lidt for meget.
>
> Snyd eller ej, så har han i hvert fald fart på geden!

Jeg har lige været i Østrig og køre, og selvom vi gav godt med gas, så gav
vi altså ikke lige så meget som ham her.. Og ham hers kørsel ser altså
korrekt ud, angående farten.. Det skal nok passe med speedometeret, +/-
10%..

Det er nogle virkelig fede veje at køre på dernede.. Har været ude og køre
400-500km siden jeg kom hjem, og det er bare ikke det samme :-/

Mvh Anders

Fra : StreetFighter

Dato : 09-09-08 20:42

On Tue, 9 Sep 2008 21:19:48 +0200, Anders Houmark wrote:

> Det er nogle virkelig fede veje at køre på dernede.. Har været ude og køre
> 400-500km siden jeg kom hjem, og det er bare ikke det samme :-/

Så skulle du jo have haft cam på dyret

Fra : StreetFighter

Dato : 09-09-08 20:54

On Tue, 9 Sep 2008 19:04:33 +0200, Zone wrote:

> Snyd eller ej, så har han i hvert fald fart på geden!

Jeg tror ikke det er snyd, sammenlignet med alle de øvrige videoer med mc
passer forholdene meget godt.

1:39 219km/t bliver der raspet alt hvad der hedder "kyllingestriber" på
dækkene væk. Imponerende kørt

Fra : StreetFighter

Dato : 09-09-08 21:10

On Tue, 9 Sep 2008 21:53:55 +0200, StreetFighter wrote:

1:11 mister bagdækket vejgrebet uden at han havarere. Han må være proff

Fra : oz3bto

Dato : 09-09-08 22:02

> On Tue, 9 Sep 2008 21:53:55 +0200, StreetFighter wrote:
>
> 1:11 mister bagdækket vejgrebet uden at han havarere. Han må være proff

Eller meget heldig ...Men jow kørslen ser lidt prof ud bla. tager han
svingene så tæt på ideal sporet som muligt

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 09-09-08 12:52

On 9 Sep., 18:33, StreetFighter <streetfigh...@ghostrider.invalid>
wrote:
> [...]
>
> 0:32 kører han 210km/t
> Jeg er chocket
> Har I set noget mere farligt nogensinde?

Mon ikke den modgående billist ved 0;32 skal have nye shorts...total
maniac. Håber han holder sig syd for grænsen!

Fra : Gimbal

Dato : 09-09-08 23:50

>Mon ikke den modgående billist ved 0;32 skal have nye shorts...total
>maniac. Håber han holder sig syd for grænsen!

Ja, det er bare lamt at sætte andre folks liv på spil på den måde, også
selvom han synes han er verdensmester.

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 10-09-08 01:25

wrote:
> R1 fyrer den af.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=kwcHChqcXfo&NR=1
>
> 0:32 kører han 210km/t
> Jeg er chocket
> Har I set noget mere farligt nogensinde?

Lad fart være fart, men se lige de friske nedlægningsvinkler ved ca.
0:58.
Og 10-15 sekunder senere er han tæt på at miste vejgrebet, da han
accelererer ud af et venstresving med frisk nedlægning og (angiveligt)
170-180 stykker.
Det højresving ved ca. 1:55 og venstresving ved ca. 2:02 laver man
vist heller ikke på hvilke som helst dæk.

Flot kørt rent teknisk. Komplet hjernedødt at gøre det på det sted.
Burde spærres inde på ubestemt tid indtil han indser at samfundet ikke
er til for hans fornøjelses skyld alene.

Mht. at imponere folk med sin køreteknik, kunne han jo gøre det samme
ved at lave optagelsen på en bane. Ved at gøre det på offentlig vej,
tilføjer han blot "fæ" til sit CV.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : StreetFighter

Dato : 10-09-08 15:25

On Wed, 10 Sep 2008 00:24:39 -0700 (PDT), Niels.Pein@gmail.com wrote:

> Lad fart være fart, men se lige de friske nedlægningsvinkler ved ca.
> 0:58.

Ja gad vide hvad vinklen er der?
Farten er 180km/t i svinget

> Det højresving ved ca. 1:55 og venstresving ved ca. 2:02 laver man
> vist heller ikke på hvilke som helst dæk.

Imponerende

Jeg har aldrig set vildere kørsel. Film og stunts og Amerikanske actionfilm
blegner helt sammenlignet med ham her. Hvis det var en actionfilm med
policen i røven så kunne det ikke blive bedre

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-09-08 20:53

StreetFighter wrote:

> [...]
> blegner helt sammenlignet med ham her. Hvis det var en actionfilm med
> policen i røven så kunne det ikke blive bedre

Folk med de evner lever ikke med en politiløn, så det ville være så
urealistisk som terminator filmene. I øvrigt enig med Niels. I det hele.

--
vh
Torben