Gori konkurrence
Fra : steffena2

Dato : 09-09-08 17:30

Hej

Gori havde en konkurrence her i august, hvor man kunne vinde en Hornet.

Ved I hvem der vandt. Jeg kan ikke finde nogetsomhelst nogen steder, og gad
vide om der overhovedet er udtrukket en vinder.

mvh Steffen

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-09-08 19:22

"steffena2" <steffena2@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ved I hvem der vandt. Jeg kan ikke finde nogetsomhelst nogen steder, og
> gad vide om der overhovedet er udtrukket en vinder.

Ja jeg sidder også og venter på at de kommer med gevinsten

/Søren

Fra : Jan

Dato : 09-09-08 19:35

"steffena2" <steffena2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved I hvem der vandt. Jeg kan ikke finde nogetsomhelst nogen steder, og
> gad vide om der overhovedet er udtrukket en vinder.
Her er vinderen:

Vinderen af årets GORI/HONDA konkurrence er udtrukket.

Blandt 27.165 rigtige besvarelser er den heldige vinder af en Honda CB 600
FA Hornet incl. motorcykeltøj udtrukket.

Det var en utrolig glad vinder Daniel Sørensen, der midt i sine
bryllupsforberedelser nu også er blevet motorcykelejer. Daniel kommer fra
Ikast.

I løbet af sommeren har GORI/HONDA konkurrencen dannet ramme om flere
hundrede udstillinger i byggemarkeder og hos farvehandlere.

http://www.honda-mc.dk/Default.aspx?ID=41