Længe leve "Schnabel"
Fra : Martin Z

Dato : 08-09-08 18:21

Så blev det min tur til at besøge Hr. Schnabel...

Min 'birds lade-regulator klarede ikke helt bakkelukningen - ladede
pludselig kun periodisk og tilsidst slet ikke...

Efter at have fulgt flere tråde i denne gruppe, så måtte jeg da lige se hvad
ham Schnabel var for en fætter!

Jeg ringede til ham - fik læst og påskrevet, at han aldeles ikke "skruede"
på folks maskiner, men at jeg da bare kunne komme forbi, så kunne vi da
sammen se på sagerne.

Bevæbnet med "cool cash" (læste et sted, at han aldeles ikke er til
Dankort!) kørte jeg så mod Kronborggade. Wow - som at komme ind i et
elektroværksted fra omkring dengang "strømmen lige var opfundet", Georg
Gearløs om igen!

På trods af formaningerne om at han aldeles ikke "skruede", så hjalp han mig
alligevel gladeligt med at både fejlfinde direkte på cyklen samt at
demontere laderegulatoren til nærmere undersøgelse.

Jeps - laderegulatoren var som forventet synderen, på med en ny ægte
Schnabel - og alt virkede så perfekt igen.

Jeg var der nok omkring 45 minutter, fik målt alt målbart igennem på cyklen,
super duper service og på trods af både formaninger og skilte i butikken om,
at fejlfinding absolut ikke er gratis, så endte jeg med kun at betale den
oplyste pris for selve laderegulatoren - nemlig 1.070,-

Jeg kan kun give Hr. Schnabel mine allervarmeste anbefalinger - og sige:
prøv det, prøv det....

/Martin Z.

Fra : Ole

Dato : 08-09-08 19:16

Martin Z wrote:
> [...]
> oplyste pris for selve laderegulatoren - nemlig 1.070,-
>
> Jeg kan kun give Hr. Schnabel mine allervarmeste anbefalinger - og sige:

Georg Gearløs, jep ,det passer på Schnabel ,jeg husker stadig da han
for... uhh 20-25 år siden fixed min generator på min BSA A65

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Hekto

Dato : 08-09-08 20:18

On Mon, 08 Sep 2008 19:21:15 +0200, Martin Z wrote:

> Jeg kan kun give Hr. Schnabel mine allervarmeste anbefalinger - og sige:
> prøv det, prøv det....

Ja - man få een på opleveren!

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 08-09-08 21:03

Jep. Skulle jeg en dag skifte MC, så blev der straks monteret en Schnabel
igen

Kan kun anbefale både ham og regulatoren. Glem alt om de originale...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-09-08 13:26

> Kan kun anbefale både ham og regulatoren. Glem alt om de originale...

Men han er da en original, er han ikke?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95