2009 Honda CBR600RR ABS.
Fra : MKS - 74

Dato : 06-09-08 15:50

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 08:57

On Sat, 06 Sep 2008 16:50:14 +0200, MKS - 74 wrote:

> <http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/1-7/sep0508-honda-2009-cbr600rr/>

Spændende udvikling inden for ABS-teknologien Så bliver det interessant
at se hvordan reaktionen bliver fra de "professionelle" piloter mht.
Honda's system, for både R1200S, og HP2S, har reaktionerne om ABS på bane
været nærmest religiøse. :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-8-08

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 00:08

Den er alså flot , men nu må Honda sku da snart bestemme sig om de vil have
motoren pakket ind i en kåbe eller lade være , konen fik sådan en 07 model
hvor kåben ikke dækker motoren , og nu er den der igen , alså den mode ;)

Så var der lige en afskrivning igen på hmmmmm 20000 kr fordi de ikke kan
bestemme sig ;)

Skidderrikker det er hvad de er

--
PE som har fået lov til at lufte den , og den er alså ikke størrer end end
125 ccm i forhold til X-11 erne som er en færge ved siden af

Fra : Gimbal

Dato : 08-09-08 09:23

Honda CBR600RR hermed sat på Gimbal's julegave-ønskeseddel, lige under
ZX10'eren.

Fra : Zenna

Dato : 08-09-08 14:34

Den ser sød ud. en rigtig pigecykel og nu med ABS

Martin.

Fra : MKS - 74

Dato : 08-09-08 17:14

On Mon, 8 Sep 2008 15:33:54 +0200, "Zenna" <zenna@mail.dk> wrote:

>Den ser sød ud. en rigtig pigecykel og nu med ABS

Så er det da sådan en du skal ha'....who knows, you might get lucky
.

Fra : MartinK

Dato : 08-09-08 20:17

Nu vil jeg helst ikke ses på noget under 1000 kubik, men ja ellers har du da
ret ;)