Malerklemmen søndag, kommer I?
Fra : Ukendt

Dato : 05-09-08 20:29

Hvem kommer?

Vi er nogle stykker fra Næstved der kommer, jeg har en ven med bagpå
cbr'en..

Mvh
Morten

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 05-09-08 14:45

On 5 Sep., 21:28, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:
> Hvem kommer?
>
> Vi er nogle stykker fra Næstved der kommer, jeg har en ven med bagpå
> cbr'en..
>
> Mvh
> Morten

Det er ved at være sidste chance...kommer (med mindre det regner i
stænger)!

Jesper

/CBR 600 F3 '98

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-09-08 16:18

On 5 Sep., 21:28, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:
> Hvem kommer?

Kommer højst sandsynligt, på en eller anden rystepusser

/Dennis

Fra : Hekto

Dato : 06-09-08 10:32

On Fri, 05 Sep 2008 21:28:35 +0200, Morten Juel wrote:

> Hvem kommer?
>
> Vi er nogle stykker fra Næstved der kommer, jeg har en ven med bagpå
> cbr'en..
>
> Mvh
> Morten

Næppe - der er efterhånden for kedeligt og for dyrt.

Dengang man kunne få en kremeret øgle og en håndsodavand var det OK; men
stå i lang kø og betale ågerpriser er lige i overkanten. Så det er
ihvertfald ikke det helt oplagte mål for søndagsturen længere.

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-08 10:34

> [...]
> stå i lang kø og betale ågerpriser er lige i overkanten. Så det er
> ihvertfald ikke det helt oplagte mål for søndagsturen længere.

Huh jeg har ikke været deroppe i årevis, rister de ikke pøller mere ??

Mvh
Morten

Fra : Martin Poll

Dato : 06-09-08 13:35

> Huh jeg har ikke været deroppe i årevis, rister de ikke pøller mere ??

Sidste gang var der ingen pølsemand.
Jeg kommer i morgen med resten af DMCN redaktionen

Martin Poll
Aprilia SL1000

Fra : Richard

Dato : 06-09-08 06:36

On 5 Sep., 21:28, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:
> Hvem kommer?

Holder vejr og vej tørt, kommer jeg midt på dagen på VF750S'en eller
GB500'en.
– ellers må det blive i oktober eller november; sæsonen er jo lang
endnu, ikke

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 07-09-08 02:53

On Sep 6, 2:35 pm, Richard <rpaderich...@netscape.net> wrote:

> Holder vejr og vej tørt, kommer jeg midt på dagen på VF750S'en eller
> GB500'en.
> – ellers må det blive i oktober eller november; sæsonen er jo lang
> endnu, ikke

Regnvåde veje heromkring; det bliver så – også tiltrængt – oprydning i
skrueskuret i stedet.
Måske så i oktober, god tur til jer, der tager ud i dag alligevel

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 18:58

Regnvåde veje heromkring; det bliver så – også tiltrængt – oprydning i
skrueskuret i stedet.
Måske så i oktober, god tur til jer, der tager ud i dag alligevel

Vi havde sol hele dagen, og nød æblekagen på malerklemmen i lækker varm sol,
og fik da sagt hej til Dennis :)

Men NEDEREN at de har fjernet grillen :(

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-09-08 22:00

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Vi havde sol hele dagen, og nød æblekagen på malerklemmen i lækker
> varm sol, og fik da sagt hej til Dennis :)

Jep hygsomt

Og vi havde da det bedste kørevejr

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 12:18

> Jep hygsomt
>
> Og vi havde da det bedste kørevejr

Ja vi tog 20km's omvej både op og hjem, så nogle km fik vi da trillet i flok
:)

Mvh
Morten

Fra : Richard

Dato : 14-09-08 04:43

On 7 Sep., 23:00, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

> Jep hygsomt
>
> Og vi havde da det bedste kørevejr

Utroligt så lokalt regnen falder for tiden, godt for jer.
Nå, men så måske näste gang.

--
Richard

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-09-08 15:04

Morten Juel skrev:
> Hvem kommer?
>
> Vi er nogle stykker fra Næstved der kommer, jeg har en ven med bagpå
> cbr'en..
>
> Mvh
> Morten

Niks.