Brugtmarkedet gået i stå??
Fra : Esben, Odense

Dato : 05-09-08 01:30

Hej
Er det bare mig som synes brugt markedet er gået helt i stå. Priserne
rasler ned og der er jo helt vildt mange cykler til salg.
Jeg synes aldrig at jeg har set priserne falde så meget i efteråret.
Købte en z750 i juni, det var den billigste på dba til 80.000, nu står
den billigste til 69.900 og sådan ser det ud til at være med de fleste
cykler.

selvfølgelig er det da kanon at motorcykler endelig bliver billigere,
men fuck det går stærkt lige nu.

Hilsen Esben, men en zxr900 til salg som ingen vil køre hæhæ

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-09-08 08:44

"Esben, Odense" <ebo@bikez.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>cykler.

>selvfølgelig er det da kanon at motorcykler endelig bliver billigere,

1.Sæsonen går på hæld.
2.Der er ikke så meget friværdi i ejendomme, som der har været.
3.Markedet er ved at være mættet.
4.En vis del af de potentielle købere lader sig skræmme af al den
(usaglige) omtale i medierne om farligheden ved at køre MC.
5.MC priserne har længe været skruet helt urealistisk op (Urealistisk
lille nedskrivmimg af værdi).

Vælg den eller de af ovenstående du tror på, jeg mener alle ar sande!

--
Michael D

Fra : Esben, Odense

Dato : 05-09-08 03:00

hæhæ næææ jeg tror folk er ude efter mig personligt hæhæ

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-09-08 23:25

Esben, Odense wrote:

> selvfølgelig er det da kanon at motorcykler endelig bliver billigere,
> men fuck det går stærkt lige nu.
>
> Hilsen Esben, men en zxr900 til salg som ingen vil køre hæhæ

Næh - du har helt ret. Jeg har ingen reaktioner (eller kun en enkelt) på
mine 2 annoncer. Heldigvis har jeg råd til at beholde begge maskiner til
det lysner i øst.

--
vh
Torben