Billeder af hvad der sker uden sikkerhedsu~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-09-08 08:36

Hej

For år tilbage var der en læge der havde samlet billeder af forskellige
ulykkestilfælder, er der nogle der har et link til det. Skal lige forklare
en ung mand hvorfor han skal bruge hjælm når han kører knallet.

Stef

Fra : draugluin

Dato : 04-09-08 18:19

Den Thu, 04 Sep 2008 09:36:00 +0200 skrev Stefan Jacobsen:

> [...]
> ulykkestilfælder, er der nogle der har et link til det. Skal lige
> forklare en ung mand hvorfor han skal bruge hjælm når han kører knallet.

Live to ride, ride to die?
http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
Den er i hvert fald særdeles kulørt.

Fra : Gimbal

Dato : 05-09-08 21:44

"draugluin" <ingen@epost.adr> wrote in message
> Den Thu, 04 Sep 2008 09:36:00 +0200 skrev Stefan Jacobsen:
>
> Live to ride, ride to die?
> http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
> Den er i hvert fald særdeles kulørt.

Slut med at køre mellem vognbanerne, herfra....det er simpelthen bare nasty
:(

Fra : StreetFighter

Dato : 08-09-08 22:44

On Fri, 5 Sep 2008 22:43:49 +0200, Gimbal wrote:

> Slut med at køre mellem vognbanerne, herfra

Samme her

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-09-08 14:10

> Live to ride, ride to die?http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
> Den er i hvert fald særdeles kulørt.

For ikke at sige _hamrende_ ulækker

Fra : Andreas Andersen

Dato : 04-09-08 22:03

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message
> [...]
> ulykkestilfælder, er der nogle der har et link til det. Skal lige forklare
> en ung mand hvorfor han skal bruge hjælm når han kører knallet.

Det er en tabt kamp, alverdens billeder kan ikke overbevise ham om, at han
ikke er udødelig. Det eneste man kan gøre er at krydse fingre, og håbe de
overlever til de bliver 25.

--
Andreas

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-09-08 22:59

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er en tabt kamp, alverdens billeder kan ikke overbevise ham om, at
> han ikke er udødelig. Det eneste man kan gøre er at krydse fingre, og

Hvad er der i vejen med et gode gamle : Du kører ikke uden hjelm fordi
jeg siger det! ?
--
Michael D

Fra : Andreas Andersen

Dato : 04-09-08 23:03

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med et gode gamle : Du kører ikke uden hjelm fordi jeg
> siger det! ?

Ingenting, men hvis jeg husker ret fra mine egne unge dage, betyder det at
man kører med hjelmen til man er sikkert rundt om hjørnet og ude af syne. De
200 meter har selvfølgelig også en vis værdi.

--
Andreas

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-09-08 23:10

> [...]
> det at man kører med hjelmen til man er sikkert rundt om hjørnet og
> ude af syne. De 200 meter har selvfølgelig også en vis værdi.

Jeg forstår din pointe, men når knægten ingen knallert har den næste
måned fordi der er nogen i byen (bor på landet i lille by) der har set
ham uden, sså......

--
Michael D