Video af bakkelukning
Fra : bjoeg

Dato : 02-09-08 00:59

Hvis nogen skulle føle trang til at opleve/genopleve bakkelukningen
for i år, har jeg min optagelse fra 5. sals højde ved lygten liggende.

Kan hentes fra http://www.bjoeg.dk/31082008001.mp4 eller hentes/
streames fra
http://www.archive.org/details/bakkelukning_2008

Bemærk klippet fylder 677MB og varer ca. 29min. De første 10 sekunder
af konvojen mangler. Det net som generer de første minutter forsvinder
senere.

Fra : SB

Dato : 02-09-08 19:14

"bjoeg" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

hehe ja efter 2 min og 10 sekunder opdager du man kan sætte linsen ud gennem
maskerne på nettet
Hvis du optager det igen til næste år, så se om ikke du kan finde et tynd
stykke skumgummi og smide over mikrofonen, plejer jeg bruge når jeg optager
i blæsvejr.
Ellers en god film, giver os der ikke har været med en ide om hvad der sker,
og at en trædecykel er hurtigere end en konvoj af MC'r
Tak for filmen

Søren

Fra : bjoeg

Dato : 03-09-08 01:44

On 2 Sep., 20:13, "SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> wrote:

> hehe ja efter 2 min og 10 sekunder opdager du man kan sætte linsen ud gennem
> maskerne på nettet

Sætte og sætte, det er optaget med mobiltelefon, så jeg skulle holde
maskerne ind til telefonen hele tiden.

Fra : SB

Dato : 03-09-08 16:26

> [...]

> gennem
> maskerne på nettet

Sætte og sætte, det er optaget med mobiltelefon, så jeg skulle holde

Rigtig god kvalitet så

/S