200 km/t på vej hjem fra bakken og blev ov~
Fra : Fuck Police

Dato : 01-09-08 21:50

Trode lie at jeg var den mest syge motorcyklist. Var i en gruppe som
marcherede 160 km/t ud ad motorvejen og lå og kørte lidt træk hvor vi var
oppe på over 200 km/t i mørke kl 23 om aftenen. og pluslig kom en fremmede
og hamrede forbi. Han kørte måske 250. Han forsvant i mørket selvom jeg
kørte 200.
Det er da hjernedødt, hva. Jeg troede jeg var den mest syge men mødte min
overmand

- -
Fuck Police
Hayabusa

Fra : Specks6812

Dato : 02-09-08 01:10

Fuck Police <fuckpolice@ghostrider.nym> said in

> [...]
> selvom jeg kørte 200.
> Det er da hjernedødt, hva. Jeg troede jeg var den mest syge men mødte

Jeg observerede så også en Hayabusa der med over 200 km/t masede sig ind
mellem en bil i yderbanen og midterrabatten på Køge Bugt motorvejen i
sydgående samme dag som Bakkelukningen.

Er alle der kører Hayabøvsa ligeså total tomme i skralden og bliver man
automatisk det ved køb?

Fra : Gimbal

Dato : 02-09-08 01:44

"Specks6812" <findit@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sydgående samme dag som Bakkelukningen.
>
> Er alle der kører Hayabøvsa ligeså total tomme i skralden og bliver man

Jeg tror det er noget med, at den kun fåes med een hastighed. Hurtigere.

Fra : Jacob

Dato : 02-09-08 13:40

> [...]
> sydgående samme dag som Bakkelukningen.
>
> Er alle der kører Hayabøvsa ligeså total tomme i skralden og bliver man

Nah, det er nok medfødt. Man køber vel ikke en Hayabusa for at øve
svingteknik...

Mvh Jacob

Fra : Emil

Dato : 03-09-08 02:36

On Sep 2, 2:09 am, Specks6812 <fin...@hotmail.com> wrote:
> Jeg observerede så også en Hayabusa der med over 200 km/t masede sig ind
> mellem en bil i yderbanen og midterrabatten på Køge Bugt motorvejen i
> sydgående samme dag som Bakkelukningen.

Tak, men det var altså en CBR600 F3, og jeg var skam bare på vej til
et Gokart arrangement i Roskilde.

Hygge og hold kablet stramt.

Fra : Specks6812

Dato : 03-09-08 12:36

Emil <sofushansen@gmail.com> said in news:8d9852e6-b59f-4823-a1d4-
6f16a35fe7f6@e53g2000hsa.googlegroups.com:

> ind
>
> Tak, men det var altså en CBR600 F3, og jeg var skam bare på vej til
> et Gokart arrangement i Roskilde.
>
> Hygge og hold kablet stramt.

Så har du godt nok misset en afkørsel eller fire.

Fra : MicJen

Dato : 02-09-08 16:19

Tja... eller også er han blevet inspireret her:

http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw

Hvis det da ikke var ham...

Kørte han på baghjulet? Gjorde han ikke det var det ikke ham...