Suzuki gsxr 750
Fra : joggebams@gmail.com

Dato : 01-09-08 01:12

Hej alle i gruppen :)

Da min motor desværre er stået af, skal jeg ud og finde en ny, er der
nogle der ved om en Suzuki gsxr 750 motor fra 2007 passer på en 1995
model?

Fra : Armand

Dato : 11-09-08 20:14

joggebams@gmail.com skrev:
> Hej alle i gruppen :)
>
> Da min motor desværre er stået af, skal jeg ud og finde en ny, er der
> nogle der ved om en Suzuki gsxr 750 motor fra 2007 passer på en 1995
> model?

Næppe!
'95 er med den oprindelige stelbygning á meget vandret alurør lige under
tanken, og i mellemtiden har "Guldkaramellen" SRAD med bredt
perimeter-stel eksisteret. 2007'eren er den endnu senere 150Hk's generation!
Især p.g.a. de ændrede stel er motorbefæstigelserne ganske anderledes,
ligesom at den nyeste motor næppe har så meget som én skrue til fælles
med de tidligere "oliekølede og senere vand-modificerede" - motorer :-/

--
Armand.