Fed bakketur :-)
Fra : StreetFighter

Dato : 31-08-08 23:18

Det var bare kanon fedt med alle de mc-er på vej til bakken. For vildt
Nogen der kender antallet?

Var overrasket over at der var mange tøser med egen fed mc

Og selvfølgelig skulle politiet have radarkontrol på strandvejen på
hjemturen og der røg mange i fælden. Usympatisk !

Fra : Anders Majland

Dato : 31-08-08 23:32

> Det var bare kanon fedt med alle de mc-er på vej til bakken. For vildt
> Nogen der kender antallet?

Var desværre ikke i nærheden

> Og selvfølgelig skulle politiet have radarkontrol på strandvejen på
> hjemturen og der røg mange i fælden. Usympatisk !

Helt ærligt - Det er da ikke nogen hemmelighed at politiet møder talstærkt
op.

De razzia'er de lavede for nogle år siden var "usympatiske" hvor de spilte
en masse lovlydige motorcyklister tid. Men at der er fartkontrol i nærheden
og påind/udfaldsveje fra kbh kan da ikke overraske nogen ...

Fra : Thomas Makro

Dato : 01-09-08 05:14

On Sep 1, 12:32 am, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Helt ærligt - Det er da ikke nogen hemmelighed at politiet møder talstærkt
> op.
Helt enig. Jeg deltog også, og forventede da også fartkontrol på vej
derind, for sådan plejer det jo at være. Så da jeg nærmede mig Kbh
kørte jeg ikke for stærkt. Men nej, hverken måling eller kørekort
fremvisning denne gang. Altså havde jeg overholdt hastighedsgrænserne
til ingen verdens nytte

> De razzia'er de lavede for nogle år siden var "usympatiske" hvor de spilte
> en masse lovlydige motorcyklister tid.  Men at der er fartkontrol i nærheden
> og påind/udfaldsveje fra kbh kan da ikke overraske nogen ...
Der er åbenbart nogle der tror, at loven ikke gælder til bakke-
arrangementer. De må jo så bare lære det på den håde måde

Og så har der været nogle brokhoveder der mente, at deres aften blev
ødelagt, fordi de, på vej til eller fra, blev stoppet, og skulle vise
kørekort. Nogle mennesker bliver bare nemt fornærmede.

Jeg er bestemt ikke hellig, jeg synes det er helt fint at folk laver
wheelie, stoppie, overhalinger og lign. sjove påfund. Og jeg tager til
enhver tid hatten af for en lang wheelie. Men sgu da ikke midt i
kortegen, hvor der ikke er megen plads til fejl. Så mangler man
situationsfornemmelse.

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Gimbal

Dato : 01-09-08 12:20

> [...]
>enhver tid hatten af for en lang wheelie. Men sgu da ikke midt i
>kortegen, hvor der ikke er megen plads til fejl. Så mangler man

Ja det er bare for dumt...det er jo ikke kun dem selv det kan gå galt for
heller. Der er sikkert nogen som er nervøse nok i forvejen, ved at køre så
tæt på så mange.

Fra : SB

Dato : 02-09-08 19:15

> [...]
> en masse lovlydige motorcyklister tid. Men at der er fartkontrol i
> nærheden og påind/udfaldsveje fra kbh kan da ikke overraske nogen ...
'
lige så sikkert som spritkontrol mandag morgen efter en festival

Søren

Fra : Allan Poulsen

Dato : 01-09-08 18:41

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message
> Det var bare kanon fedt med alle de mc-er på vej til bakken. For vildt
> Nogen der kender antallet?

7.000 motorcykler lukkede bakken
Kilde: Netavisen-Sjælland
http://www.netavisen-sjaelland.dk/news.php?item.3900.2