Verden rundt på MC - drømmer ikke mere!
Fra : mhoey.eu@gmail.com

Dato : 31-08-08 14:53

Hej til nyhedsgruppen

Jeg vil bare sige til jer, at jeg ikke drømmer mere refererende til
nedestående indlæg - jeg er i planlægningsfasen, og har faktisk været
det siden marts måned 2008, hvor jeg tog beslutningen - jobbet
bliver sagt op sidst i februar måned 2009. Jeg tager fra Danmark 1.
maj 2009 - turen starter med København - Cape Town, på første etape af
verden rundt, lejligheden er solgt, sammen med møblerne, resten er
pakket ned og lagt på loftet hos mine forældre. Jeg tager afsted uden
nogen form for deadline, om at komme hjem til en bestemt dato. I
skrivende stund er jeg ved at gøre cyklen klar til rejsen (VFR), og
ikke mindst mig selv, der er rigtig meget at se til, men det er
spændende. For dem af jer der er nysgerrige, kan I følge med i
forberedelserne på siden www.mhoey.eu - siden bliver jævnligt
opdateret!

Mange hilsener herfra

--
mhoey
www.mhoey.eu

Fra : MKS - 74

Dato : 31-08-08 22:01

On Sun, 31 Aug 2008 13:53:13 -0700 (PDT), mhoey.eu@gmail.com wrote:

>Jeg vil bare sige til jer, at jeg ikke drømmer mere refererende til
>nedestående indlæg - jeg er i planlægningsfasen

Respekt! Glæder mig til at følge projektet...

--
-Michael

Fra : Gimbal

Dato : 01-09-08 11:58

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message

> Respekt! Glæder mig til at følge projektet...

Jeg håber du vil skrive en blog med dine forberedelser m.m. så vi alle kan
få indsigt i hvad der skal til for at realisere sådan en drøm :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-08 14:48

Hej
Held og lykke med turen

Kender du denne side. Den er nok den bedste overhovedet, for info og kontakt
jorden rundt ifm. motorcykel kørsel :
http://www.horizonsunlimited.com/

Her er der også en del
http://www.advrider.com/forums/

Her er et Honda forum, dog kun med trailbikes
http://www.xrv.org.uk/forums/index.php?s=0c4f8c2e44f751a198d79651561fa3ac

Poul

Fra : StreetFighter

Dato : 31-08-08 22:55

God tur

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-09-08 07:38

Hmm - Det gad jeg altså godt.

Jeg håber du får en tur med minimale problemer (det er jo nok utopisk at regne med, at der ikke støder noget til undervejs).

Jeg glæder mig til, at følge med på siden.

RIGTIG GOD OG SPÆNDENDE TUR!

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-08 07:59

Lyder cool, men er det ikke bedre med en stor offroader, specielt hvis du
skal igennem marocco?

Mvh
Morten

Fra : Anders Majland

Dato : 04-09-08 13:47

> Lyder cool, men er det ikke bedre med en stor offroader, specielt hvis du
> skal igennem marocco?

Hvorfor det ?
http://www.sjaaklucassen.nl/eng.html
http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ

Fra : mhoey.eu@gmail.com

Dato : 01-09-08 12:52

Hej til jer alle

Jeg skal gøre mit for at det også bliver en oplevelse i billeder og
tekst for jer. Jeg laver netop en beskrivning på bloggen af
forberedelser, da jeg kan tænke mig at det også har en lige så stor
værdi for jer og mig selv, som selve turen. Selve forarbejdet kræver
også en stor indsats, der er lige fra sovepose til parpirer der skal
være iorden, men yderst interessant, forarbejdet er jo det halve,
mange problemer kan hindres ved at være omhyggelig i denne fase.

Jeg vælger VFR'en grundet at jeg er glad for den, og mener at den kan
klare rejsen, så hvorfor ikke bevise det, det er der jo også en
udfordring i!

Tak for links'ne - selvom jeg kendte dem i forvejen, efter mange
timers læsning på nettet - de er hermed lagt på siden!

Mange hilsener

--
mhoey
www.mhoey.eu

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-09-08 20:05

skrev den 31 aug 2008 i
om:

> [...]
> 2009. Jeg tager fra Danmark 1. maj 2009 - turen starter med
> København - Cape Town, på første etape af verden rundt,

Godt gået, bare det at komme så langt!
Har du arvet?

Glæder mig til at "følge med"

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Richard

Dato : 01-09-08 13:36

Sådan Mick,

Det var da noget af en beslutning; respekt for din konsekvens og mod
på at føre drømme ud i livet

Der venter dig mange gode oplevelser derude – uden tvivl også et par,
du ville ønske at undvære. Men hvis du blot magter at tage hver enkelt
oplevelse for dens numeriske værdi, bliver de alle store

Din rute kender jeg ikke, men hvis den fører dig igennem USA's
østkyst, hvor jeg selv udlevede en drøm af en mc-rejse – uden
sammenligning med din overhovedet – i sommer, videregiver jeg gerne et
par tip til gode veje og links til flere. Kan måske også hjælpe dig
med adresser på et par VFR-kørere, der muligvis kunne øse af deres
lokalerfaring derovre. Skriv blot i så fald.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
http://www.dfmc.dk/?id=132

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-09-08 18:37

On Mon, 1 Sep 2008 12:35:51 -0700 (PDT), Richard
<rpaderichard@netscape.net> wrote:

Hej Mick.

>Det var da noget af en beslutning; respekt for din konsekvens og mod
>på at føre drømme ud i livet

Hej er fuld af beundring for handlekraft og mod.
Det bringer følgende lille citat fra Søren Kirkegård i erindring:
At turde er at miste fodfæstet for en stund -
At ikke turde er at miste selve livet.

Min tidligere kollega og gode ven tog turen halvvejs og lavede en
beretning under vejs: http://www.letsgoexplore.com/

Jeg håber du får en oplevelse for livet.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo