Kawasaki Z400 stumper
Fra : ole fisker

Dato : 30-08-08 07:21

Hvor købes stumper til Kawasaki Z400 1976 ?

Jeg har googlet og der dukker mange links op, men det er svært at finde
lige det rette.

Er der nogle af jer der har nogle gode Kawasaki sparepart links. ?

For nogle år siden havde jeg et hæfte 'MC-nøglen' og har også fundet det
online på nettet, men vil egentlig hellere have det på papir, kan det
stadig fås ?

Mangler :
Sæde - eller bare et nyt overtræk - hvis det findes.
Forgafffel pakninger
evt. en lille vindskærm
+ ??.

Ole Fisker

Fra : TWL

Dato : 30-08-08 07:27

ole fisker wrote:

> Hvor købes stumper til Kawasaki Z400 1976 ?

> Mangler :
> Sæde - eller bare et nyt overtræk - hvis det findes.
> [...]

Hej Ole

Der er pakninger til årgang 1977 og frem her :

http://www.sayjes.dk/kawaframe.html

På forsiden ser det også ud som om de kan gøre noget ved dit sæde.

mvh Thomas