Parkering på Østerbro
Fra : reimert@gmail.com

Dato : 29-08-08 14:29

Er der nogen som kender til en ledig MC parkeringsplads på østerbro,
som jeg evt. kunne leje til min kværn ?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-08-08 21:50

><reimert@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Er der nogen som kender til en ledig MC parkeringsplads på østerbro,
>som jeg evt. kunne leje til min kværn ?

I Kbh. må man godt holde på fortorvet med sin
MC. Du kan således nemt leje et passende sted
til din kværn. Det skal ikke koste dig meget
Er du derimod ude efter en garage el.l. så kan
jeg desværre ikke hjælpe.

Fra : Christian Mikkelsen

Dato : 30-08-08 00:09

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> I Kbh. må man godt holde på fortorvet med sin
> MC. Du kan således nemt leje et passende sted
> til din kværn. Det skal ikke koste dig meget
> Er du derimod ude efter en garage el.l. så kan
> jeg desværre ikke hjælpe.

Du må ikke holde på fortorvet.. den har været vendt her før =)

http://www.parkering.dk/p-service/motorcykler/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-08-08 08:56

"Christian Mikkelsen" <cbm@@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du må ikke holde på fortorvet.. den har været vendt her før =)
>
> http://www.parkering.dk/p-service/motorcykler/

Hmmmm, man kan sq da heller ikke forlade byen
uden de laver om på tingene. (eller har de blot set
gennem fingre med dette tidligere).

Fra : reimert@gmail.com

Dato : 29-08-08 15:04

On 29 Aug., 22:50, "Andersen [3650]" <si...@det.ikke> wrote:

> I Kbh. må man godt holde på fortorvet med sin
> MC. Du kan således nemt leje et passende sted
> til din kværn. Det skal ikke koste dig meget
> Er du derimod ude efter en garage el.l. så kan
> jeg desværre ikke hjælpe.

Jeps, det var en garage eller et parkeringsanlæg jeg var ude efter

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 31-08-08 09:03

On 29 Aug., 22:28, reim...@gmail.com wrote:
> Er der nogen som kender til en ledig MC parkeringsplads på østerbro,
> som jeg evt. kunne leje til min kværn ?

Der er ledig plads her:

http://www.nielsbaunsoe.dk/brparkering.htm

Ydre Østerbro - kælderen er videoovervåget

Bent

Fra : reimert@gmail.com

Dato : 31-08-08 09:34

On 31 Aug., 17:02, Bent_Albertslund <glent...@yahoo.dk> wrote:

> Der er ledig plads her:
>
> http://www.nielsbaunsoe.dk/brparkering.htm
>
> Ydre Østerbro - kælderen er videoovervåget
>
> Bent

Hej Bent !
Tak for tippet, men jeg havde håbet på noget på indre østerbro, da jeg
bor nær trianglen

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 01-09-08 14:28

On 31 Aug., 17:33, reim...@gmail.com wrote:

> Hej Bent !
> Tak for tippet, men jeg havde håbet på noget på indre østerbro, da jeg
> bor nær trianglen

Der ligger også en parkeringskælder under SKATs hovedsæde (ved
nordhavn station), som bestyres et af P-skod-selskaberne og hvor du så
vidt jeg kan huske også kan lejes på langtidsaftaler. Når der er tale
om en MC som vel kan "puttes ind" i hjørner hvor bilerne ikke kan
holde må man kunne få en fornuftig aftale