MC TV
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 29-08-08 20:47

Jadav alle!

Skulle der ikke komme MC-TV i aften på DK4, der kom Motor-TV??????????

Hans Nikolajsen

Fra : Ole Schultz

Dato : 29-08-08 21:43

On Fri, 29 Aug 2008 21:47:08 +0200, "Hans Nikolajsen"
<hansnikolajsen@msn.com> wrote:

>Jadav alle!
>
>Skulle der ikke komme MC-TV i aften på DK4, der kom Motor-TV??????????
>
>--

Jeg har konstateret det samme.

Gad vide om dette har noget med sagen at gøre ?

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1045335.ece

mvh Ole

Fra : Finn

Dato : 30-08-08 05:51

Jeg synes det har været sådan flere gange nu.
Jeg har dog ikke set den sidste udsendelse endnu,
men har den på CD.

Mvh. Finn Autzen

Fra : Finn

Dato : 30-08-08 06:28

Læs på motorcykeltouring om programmet og hvorfor det ikke bliver
sendt mere.

Mvh. Finn

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-08 08:10

> Læs på motorcykeltouring om programmet og hvorfor det ikke bliver
> sendt mere.

man kunne også bare skrive det herinde, hvis man kendte grunden...
Dette er taget fra mctc.dk:

"MC-TV på DK4 ophører i sin nuværende form d. 18. august 2008

Grundet etiske uoverensstemmelser mellem to af studieværterne og selskabet
bag MC-TV er programmet standset i sin nuværende form. Uoverensstemmelserne
drejer sig om sammenblanding af journalistik og økonomi, som studieværterne
Tommy Rønn og Michael Stanley "Skovhugger" Christiansen ikke ønsker at være
en del af. Ifølge de to er det vigtigt, at økonomisk vinding og journalistik
holdes helt adskilt, hvis uvildige tests og præsentationer er
programformålet.

Efter journalisten bag programmerne desuden er ekskluderet fra DMJ, Danske
Motorcykel-Journalister, som er en forening af danske
motorcykel-journalister, er et fremtidigt samarbejde ifølge de to umuligt "

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 30-08-08 09:59

Nyt program om motorcykler
Torsdag den 28. august kl. 20.00 sendes første program af et nyt
mc-program på internettet.

Torsdag den 28. august kl. 20.00 sendes første program af et nyt
mc-program på internettet, som derefter efterfølges af friske afsnit
sidste torsdag hver måned.

http://www.tvmc.dk/
http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=17856&pageType=1