Nyt web-tv-program om motorcykler
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 12:04

Har dette link været postet før?
http://www.tvmc.dk/

"Den sidste torsdag hver måned sendes programmet MC MagaCin på nettet.
En flok danske motorcykeljournalister er gået sammen om at lave
web-tv-programmer omhandlende motorcykelverdenen, og intet andet. Programmet
hedder MC MagaCin."

Fra : D. Johnson

Dato : 29-08-08 12:40

KimT skrev Den. 29-08-2008 13:04:
> Har dette link været postet før?
> http://www.tvmc.dk/

Jeg har ikke set det før, så mange tak!
Det er da bare herligt

--
Vh
Dennis

Fra : H&M

Dato : 30-08-08 17:18

> [...]
> En flok danske motorcykeljournalister er gået sammen om at lave
> web-tv-programmer omhandlende motorcykelverdenen, og intet andet.

Kan i åbne de 2 links der ligger der nu ?? Jeg kan ikke.
Bliver fedt at følge med i ....

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-08-08 18:18

"H&M" <mosvad@slettesmail.dk> skrev i meddelelsen

> Kan i åbne de 2 links der ligger der nu ?? Jeg kan ikke.

Højre klik / "Gem link til disk" ("Gem destination som..." i IE) klarede det
hos mig.

Ved et almindeligt venstreklik forsøgte min Firefox at indlæse videoen som
tekst i browseren, hvilket ikke kunne bruges til så meget, samt fik
browseren til at gå i baglås. En tvungen nedlukning og genopstart af Firefox
efterfulgt af et højreklik på linket istedet, fik dog videoen ned på
harddisken, så den kunne ses

René Lønstrup
2008 SV650 / 1985 MR2
[insert random ingenious quote here...]

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 30-08-08 22:46

René Lønstrup wrote:
> [...]

> browseren til at gå i baglås. En tvungen nedlukning og genopstart af
> Firefox efterfulgt af et højreklik på linket istedet, fik dog videoen

Åben video linket med windows media player eller VLC, for at se det mens
det streamer.
Jeg synes det var et totalt hyggeligt show, og det er da for fedt at vi
bare kan hente det gratis, så thumbs up til det

--
Mikkel Hansen » ZX10R