Bakkelukning.
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-08 10:17

Hej.

Nogen skribenter herfra, der skal ind og sparke dæk på Søndag ?,
undertegnede og frue er at finde på hjørnet af Heimdalsgade /
Nørrebrogade fra kl. ca. 16.30 - 17.00
"de" har jo lovet rigtigt godt vejr

Ses....

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 10:54

On Fri, 29 Aug 2008 11:16:38 +0200, Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hej.

> Ses....

Rolig nu Dennis, rooolig

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-08 12:38

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i
en meddelelse news:moz3lk1v7ijc.1plkzwqm0yy79$.dlg@40tude.net...

> Rolig nu Dennis, rooolig

Ja-ja, er bare så ivrig

Næhh...spøg til side, den eneste post ang. bakkelukning som jeg ka' se
er din svar post ! , kan ikke se de to meddelser jeg har sendt !, kan
se "fine billeder, landskaber/motorcykler" der er sendt et par minuter
før , underligt ....... kommer du ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Gimbal

Dato : 29-08-08 15:10

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> wrote in message

> [...]
> din svar post ! , kan ikke se de to meddelser jeg har sendt !, kan se
> "fine billeder, landskaber/motorcykler" der er sendt et par minuter før ,

Jeg kommer helt bestemt, men skal til dækspark hos min kørelærer først.

- Kim

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-08 15:25

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> wrote in message

> Jeg kommer helt bestemt, men skal til dækspark hos min kørelærer
> først.

Underligt x 2 ...... den post Kim/Gimbal svarer på kan jeg heller
ikke se !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Gimbal

Dato : 29-08-08 17:27

> Underligt x 2 ...... den post Kim/Gimbal svarer på kan jeg heller ikke se
> !

Måske har du puttet dig selv på /ignore liste? ;)