Bakkelukning.
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-08 09:39

Hej.

Nogen skribenter herfra, der skal ind og sparke dæk på Søndag ?,
undertegnede og frue er at finde på hjørnet af Heimdalsgade /
Nørrebrogade fra kl. ca. 16.30 - 17.00
"de" har jo lovet rigtigt godt vejr

Ses....

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 29-08-08 16:04

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen skribenter herfra, der skal ind og sparke dæk på Søndag ?,
> undertegnede og frue er at finde på hjørnet af Heimdalsgade /

Njaa

Det er jo flot vejr, så det bliver nok en tur til Kullen i stedet for.

mvh

Bendt

Honda Shadow VT1100

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-08-08 23:27

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> [...]
>
> Nogen skribenter herfra, der skal ind og sparke dæk på Søndag ?,
> undertegnede og frue er at finde på hjørnet af Heimdalsgade /

Jeps.
Vi er en større bimseflok der dukker op ved 17-tiden.
Kameraet er klargjort, blok, kuglepenne og kort er pakket, køredragten
er gået efter, hjelmen får en tur i morgen, støvlerne er pudset,
ørepropperne er klar, bimsen er vasket, tørretumblet og nypresset - nu
mangler jeg bare at lappe vanterne og lave kaffen i morgen
eftermiddag....nå ja, jeg skal også lige sove lidt, og sove læææææææænge
- yay!
Ses. *gab* *stræk* *knæk* *kradse* *klø* *plirre*

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Gimbal

Dato : 31-08-08 02:51

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
> [...]
> også lige sove lidt, og sove læææææææænge - yay!
> Ses. *gab* *stræk* *knæk* *kradse* *klø* *plirre*

Jeg er ham som sveder gammel kædeolie i morgen, efter at have
højglanspoleret hele stellet i dag...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-08-08 05:21

Gimbal skrev:
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message

> Jeg er ham som sveder gammel kædeolie i morgen, efter at have
> højglanspoleret hele stellet i dag...

Eet ord:
Kardantræk!

Venlig hilsen

Aragorn. På vej i seng. *langgaber*

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Gimbal

Dato : 31-08-08 21:26

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen skribenter herfra, der skal ind og sparke dæk på Søndag ?,
> undertegnede og frue er at finde på hjørnet af Heimdalsgade /

Det var da optur :D
Jeg tror alle nød det, måske lige bortset fra dem som blev knaldet af
politiet under vejs.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 31-08-08 22:25

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> writes:

> Jeg tror alle nød det, måske lige bortset fra dem som blev knaldet af
> politiet under vejs.

Jeg så en hvid racer (R1'er?) med faste prøveplader som stod sammen
med en MC betjent på O2 (Tubergvej eller Tomsgårdsvej) inde i højre
side.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : StreetFighter

Dato : 31-08-08 23:38

On Sun, 31 Aug 2008 23:25:01 +0200, Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg så en hvid racer (R1'er?) med faste prøveplader som stod sammen
> med en MC betjent på O2 (Tubergvej eller Tomsgårdsvej) inde i højre
> side.

Hvordan forklarer man det til betjenten?

Fra : Gimbal

Dato : 01-09-08 11:52

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message

> Hvordan forklarer man det til betjenten?

Der var også et par stykker som var blevet snuppet i fartfælde ude på
Strandvejen, på vej hjem fra Bakken

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-09-08 20:10

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> "StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message

> Der var også et par stykker som var blevet snuppet i fartfælde ude på
> Strandvejen, på vej hjem fra Bakken

Tak - så dem ikke lige først i skumringen. Men der kørte 4-5 maskiner foran
mig på det tidspunkt - og den forreste blev stoppet.
Men de kan ikke ha taget for meget mere en 3-4 km for meget - og så syntes
jeg det er lidt spekulativt.
I sikkerhedens navn skal vi kigge så meget på et speedometer, der er mindst
10% mindre præcist end politiets udstyr.
Altsammen fordi det er vanvittigt farligt og socialt sundsygt uforsvarligt
at køre for stærkt - så er det åbenbart meget mere forsvarligt at sidde og
stirre på speedometeret i stedet, samtidigt med at du prøver at regne ud
hvad du mon kører i virkeligheden.
Men kører du et barn ned kan du da med god samvittighed sige at du ikke
kørte for stærkt.....

Lad os få færdselspolitiet tilbage - så falder vores forsikringspræmier vel
i takt med at antallet af ulykker forårsaget af tåber, med den indædte
overbevisning at de kan tillade sig alt i trafikken, falder.

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder