Nogen de rligger inde med "Long Way Round ~
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 21:13

Leder efter DVD´en
"Long Way Round - Special Edition" - med danske undertekster (vigtigt).
....om de to fyre, Ewan og Charley som på deres dejlige BMW 1200 RS
Adventure, kører på opdagelse;

"Setting off in London in April 2004, Ewan and Charley travelled through
some of the most beautiful, and at times dangerous, terrain the world has to
offer. Crossing over into mainland Europe, they rode through France,
Belgium, Germany, Czech Republic, Slovakia, Ukraine, Russia, Kazakhstan,
Mongolia, Siberia, Alaska, Canada before arriving 115 days later at their
final destination, New York City, USA."
http://www.longwayround.com/lwr.php

Vi kan godt finde DVD´en i forskellige netbutikker, endda til sølle 150 kr.,
men der står at underteksterne er engelske og da det er en gave til en ikke
engelsk kyndig person, må den da kunne findes med danske tekster, når nu den
har været vist på TV med disse.

Kan nogen evt. hjælpe, så sig til eller evt. hvis de ligger inde med optaget
udsendelser, så vil vi gerne købe en DVD.

MV.
Julie (og hendes far)

Fra : m0rt3n

Dato : 27-08-08 07:56

"Julie" <mdj(elefantnæse-A)landbjorn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ikke engelsk kyndig person, må den da kunne findes med danske tekster,
> når nu den har været vist på TV med disse.

Jeg tror ikke, den findes med danske tekster. Så skal det være optaget fra
DK4 (eller hvem der nu sendte den). Hvis der er nogen, som har optaget
serien med danske tekster, vil jeg gerne købe en kopi.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Dak

Dato : 29-08-08 18:55

Julie skrev:
> [...]
>
> Kan nogen evt. hjælpe, så sig til eller evt. hvis de ligger inde med
> optaget udsendelser, så vil vi gerne købe en DVD.

Ellers er den vist lige startet på National Geographic Channel. Ser den
faktisk lige nu hvor de er i London

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Veset

Dato : 29-08-08 19:54

On Fri, 29 Aug 2008 19:54:53 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

>Ellers er den vist lige startet på National Geographic Channel. Ser den
>faktisk lige nu hvor de er i London

Du er sikker på at det ikke er Long Way Down de viser på den kanal i
stedet?

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Dak

Dato : 30-08-08 08:52

Veset skrev:

> Du er sikker på at det ikke er Long Way Down de viser på den kanal i
> stedet?

jo det kan godt være. Kender ikke lige forskellen på dem så. Har kun
troet han har lavet en serie.

Men kan godt se nu at de ender i cape town.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"