Miljømærke - Hamborg
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 26-08-08 11:27

Hej

Jeg står og skal til Hamborg nu på fredag og weekenden over.
I den forbindelse er jeg remlig sikker på, at jeg ikke skal have noget miljø mærke på eller med min MC.

Men min kollega er af ande opfattelse...

Hvad er sandt ?
Gerne med link til noget dokumentation.

Tak
Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Sune

Dato : 26-08-08 11:57

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i
meddelelsen news:newscache$ibe76k$5t1$1@news.webpartner.dk...
> [...]
> miljø mærke på eller med min MC.
>
> Men min kollega er af ande opfattelse...

Det er kun 4-hjulede køretøjer det gælder og så vidt jeg kan se er Hamborg
slet ikke med.

Se her : http://www.umwelt-plakette.de/ kig under faq for at se om
motorcykler.

vh Sune

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 27-08-08 07:10

Sune brought next idea :

> Det er kun 4-hjulede køretøjer det gælder og så vidt jeg kan se er Hamborg slet ikke med.
>
> Se her : http://www.umwelt-plakette.de/ kig under faq for at se om motorcykler.
>
> vh Sune

Jag takker