ny brugt til voksen mand
Fra : Brian

Dato : 23-08-08 10:30

hvilken mc skal man se efter hvis man har ca 20-30 k og har et kørsel
behov på ca 30 km om dagen
og hvis man er 190 høj og ca 0,1 tons
har nu en pgo 150 og den er ved at værer brugt godt

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-08-08 20:26

Brian wrote:
> hvilken mc skal man se efter hvis man har ca 20-30 k og har et kørsel
> behov på ca 30 km om dagen
> og hvis man er 190 høj og ca 0,1 tons
> har nu en pgo 150 og den er ved at værer brugt godt

Jeg ville nok kigge efter noget enduro - XT600 f.eks. Jeg ved ikke om
man kan holde budgettet, men jeg er sikker på at du sidder godt.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-08 07:20

Der var en der linkede til en ny aprilia leonardo 300 til 40kkr fornyligt.
Det er over budgettet, men til gengæld er den ny ... OG sådan en klasser
over den pgo du har kørt på (no offense - Jeg har selv kørt 65000km på
en 150'er og ganske lidt på en 250'er. 300'eren har imho mere end
tilstrækkelig motorkraft til dagligt brug.

> Jeg ville nok kigge efter noget enduro - XT600 f.eks. Jeg ved ikke om man
> kan holde budgettet, men jeg er sikker på at du sidder godt.

Også et rigtigt godt bud - Jeg skiftede i 2003 fra leonardoen til en XT600.
Da gav jeg 35000kr for en 1988'er (med ny motor)

Men rækker budgettet lidt opad så er der også xtz750 som
http://www.tenere.dk/RC/viewad.asp?id=50001978064100164 Sådan en har jeg
haft siden foråret 2006 og den har lige den motorkraft jeg manglede på
motorvej på xt'en

Men da jeg gravede ovenstående link frem faldt jeg også lige over
http://www.tenere.dk/RC/viewad.asp?id=50001837219100361 Ældre bmw med
kardan... Selvom jeg har kørt 80000km med kæde savner jeg stadig den
vedligeholdesefri rem på scooteren... Og jeg tror også jeg engang skal have
en kardan cykel ...

Fra : xs1100

Dato : 27-08-08 15:27

"Brian" <brian.wwww@gmail.com> skrev i en meddelelse
hvilken mc skal man se efter hvis man har ca 20-30 k og har et kørsel
behov på ca 30 km om dagen
og hvis man er 190 høj og ca 0,1 tons
har nu en pgo 150 og den er ved at værer brugt godt

Hej.
Hvad med en Yamaha XS 1100 fra 79-82. Immervæk et solidt stykke køretøj med
næsten 100 hk og kardan. Min har intet kostet mig i den tid jeg har haft den
og den kører og starter bare godt.
Mvh
Jarl
--
Yamaha XS 1100 årgang 79 til salg for 23500 kr.