Lidt hyggelæsning til en regnvåd lø
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-08 03:37

http://thevintageadvantage.com/
En ung amerikansk dame, der p.t. futter rundt i Europa på sin nysselige
bimse.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 23-08-08 09:01

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen
> http://thevintageadvantage.com/
> En ung amerikansk dame, der p.t. futter rundt i Europa på sin nysselige
> bimse.

Uhaa
Får pludselig lyst til at restaurere den gamle R 50/5 igen.
Hun får den til at se helt rigtig ud.
Fine billeder af veteraner også

Henrik Damgaard
R1100S, R50/5 (i kasser), R5 (på vej)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-08-08 10:39

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> http://thevintageadvantage.com/
> En ung amerikansk dame, der p.t. futter rundt i Europa på sin nysselige
> bimse.

Ja, bestemt en nydelig model

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-08-08 11:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> skrev i en meddelelse

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
>

> Ja, bestemt en nydelig model

Ja, og som Aragorn antyder:
Med nydelige bimser
--
Michael D

Fra : Gimbal

Dato : 23-08-08 11:27

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og som Aragorn antyder:
> Med nydelige bimser

Ja, meget iøjenfaldende topstykker. Go' årgang!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-08 13:57

Gimbal skrev:
> "Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> Ja, meget iøjenfaldende topstykker. Go' årgang!

....og motorcyklen er også pæn!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Gimbal

Dato : 23-08-08 11:17

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
> http://thevintageadvantage.com/
> En ung amerikansk dame, der p.t. futter rundt i Europa på sin nysselige
> bimse.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

Neder møgvejrs-lørdag.... man skulle bo i Californien. MC vejr hver dag,
hele året.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-08 14:01

Gimbal skrev:
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message

> Neder møgvejrs-lørdag.... man skulle bo i Californien. MC vejr hver dag,
> hele året.

....og ingen julehygge på en råkold vinteraften, hvor man kan putte
sammen under et tæppe og have det rart med kaffe og guf.

Ingen regnvåd, småkold efterårslørdag, hvor man går og hygger i garagen
med at pusle og hyggeskrue.

Ingen jublende glæde ved at vinteren er overstået, og man kan komme
afsted igen uden at fryse en vis legemsdel af led.

Ingen intens nydelse ved sommeren og dens dufte, lyde, synsindtryk,
sanseoplevelser.

Ingen lang og trist januar og februar, hvor man går og bliver mere og
mere utålmodig og glæder sig til at det bliver bedre vejr.

Næeh, jeg foretrækker vores 4 årstider med alle de glæder og sorger,
udfordringer og oplevelser, de giver - frem for en evig sommer.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 23-08-08 14:26

> Næeh, jeg foretrækker vores 4 årstider med alle de glæder og sorger,
> udfordringer og oplevelser, de giver - frem for en evig sommer.

Men de behøver sgu da ikke være fordelt på den måde.
Mit forslag.
Vinter til skrue og skiferie 1mdr.
Forår til alt det dejlige 4mdr.
Sommer (selvf. med ferie hele tiden) 5 mdr.
Efterår hvor fiskeriet er i top og det stadig er skønt at rulle 1 mdr.
Tilbage bliver 1 mdr. som vejrguder og andre smådjævle kan få lov at
disponere over.
Bare det ikke er i weekender!!!!!!

Kafffffeeeeeeeeeeeeee
Henrik

Fra : Armand

Dato : 23-08-08 16:04

Aragorn Elessar skrev:

> [...]
> Næeh, jeg foretrækker vores 4 årstider med alle de glæder og sorger,
> udfordringer og oplevelser, de giver - frem for en evig sommer.

Jup!
Der findes ikke dårligt vejr, men kun dårlig påklædning. Og
meteorologien er værst når den ses fra døråbningen - 50 meter senere er
det slet ikke så galt alligevel!

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 23-08-08 23:14

> [...]
>
> Næeh, jeg foretrækker vores 4 årstider med alle de glæder og sorger,
> udfordringer og oplevelser, de giver - frem for en evig sommer.

Snøft !
--
Michael D

Fra : Armand

Dato : 23-08-08 16:01

Gimbal skrev:
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
>>
> Neder møgvejrs-lørdag.... man skulle bo i Californien. MC vejr hver dag,
> hele året.

Hæ! første gag vi var i Florida og på trip til motormekka: Daytona Beach
faldt vi ind hos en lille bike-bix/workshop og kom i snak med menden
dér. Eftersom vi undrede os over ikke at have set andet end et par
motorcykler igennem to uger spurgte vi til dét og svaret var indlysende:
Det er sq da for varmt - mc-cæsonen starter i grunden først med
Bike-october arrangementet i Daytona og Daytona Speedweek. som nok er
indbegrebet at "mange motorcykler til træf i USA", i marts er nærmest
sæson-afslutning!
Så man kán godt få for meget sol og sommer til motorcykelkørsel

--
Armand.
(der også plejer at ytre at 20°, let overskyet og ingen eller kun mild

Fra : Gimbal

Dato : 24-08-08 15:57

> [...]
> "mange motorcykler til træf i USA", i marts er nærmest sæson-afslutning!
> Så man kán godt få for meget sol og sommer til motorcykelkørsel

Ja, helt sikkert! Florida er osse slemt, og fugtigt. Californien er jo
nærmere 20 grader hele året, ved kysten! Men det er sandt, jeg ville nok
også savne lidt sne og slud i sidste ende. Hvis bare regnvejr lå skemalagt
til f.eks. mandag nat i hver uge, eller noget.