God service eller bare dovenskab? :-)
Fra : Dak

Dato : 22-08-08 16:30

Skrev en mail til Tomtom angående min holder som delvis fejler. Den
skifter mellem oplade og ikke oplade med sekunders mellemrum og nogen
gange så oplader den overhovedet ikke. Kan måle der er strøm på den ene
pin som stikker ud af holderen. Så her skulle man tro at de ville prøve
at reparere den men nej.

De har så valgt bare at sende mig en ny? :-/ Det er ihvertfald hvad jeg
har fået en mail om og ikke den tidligere mail hvor der stod hvordan jeg
sendte den tilbage til rep. i Holland.

Ja, ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Enten tror de jeg er
teknik nørd eller også får de bare mange lign. henvendelser.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jacob

Dato : 22-08-08 20:01

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Enten tror de jeg er
> teknik nørd eller også får de bare mange lign. henvendelser.

Det er god service, ikke dovenskab. Enten er det pga. firmapolitik, eller
også handler det om at du er rendt ind i et velkendt problem.
Jeg oplevede det samme med en HP printer for ca. 10 åt siden, hvor jeg bare
fik en ny, uden de skulle se den gamle.

Tag du bare at være glad over at blive godt behandlet.

Mvh Jacob

Fra : Carsten

Dato : 22-08-08 21:10

"Jacob" <SuNk@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det er god service, ikke dovenskab. Enten er det pga. firmapolitik, eller
> også handler det om at du er rendt ind i et velkendt problem.

Det er helt sikkert et velkendt problem. Jeg "ødelagde" 2 tomtom holdere
indenfor 2-3 mdr. Komponenterne inde i holderen (laderen) rystede simpelthen
løs når den var monteret på en MC. Nu skriver du ikke hvad det er for en
tomtom dims du har, men hvis det ikke er en gps beregnet til MC brug så kan
det være problemet.

Carsten

Fra : dw

Dato : 23-08-08 00:59

Dak skrev:
> [...]
>
> Ja, ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Enten tror de jeg er
> teknik nørd eller også får de bare mange lign. henvendelser.

modtagelse og registrering af plastic dims. Mand til at teste dims,
sikkert sende en ny holder, kontra send ny holder.
Det er ren økonomi.

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-08-08 01:53

Ja og jeg oplevede det med Logitech.
Mit 5.1 sorround virkede ikke. Det var kun en lille del der var i stykker,
men inden for
2 uger, stod posten med et helt nyt 5.1 sorround sæt, da det gamle var
udgået og de ikke havde reservedelen hjemme.
pris 2300,- men jeg fik det gratis.

jeg køber Logitech næsten uanset hvad jeg skal bruge til computeren.

Det er sgu da god service fra deres side af.

Ralph

Fra : Armand

Dato : 23-08-08 08:36

Ralph Køster skrev:
> [...]
> 2 uger, stod posten med et helt nyt 5.1 sorround sæt, da det gamle var
> udgået og de ikke havde reservedelen hjemme.

Og dét er endnu en vinkel på garanti-problematikken for elektronik-branchen!

--
Armand.
(hvis første (4Mb)digi-cam brændte blitsen af indenfor den første måned,

Fra : Gimbal

Dato : 23-08-08 11:16

"Dak" <dak_n@hotmail.com> wrote in message
> Skrev en mail til Tomtom angående min holder som delvis fejler. Den
> skifter mellem oplade og ikke oplade med sekunders mellemrum og nogen
> gange så oplader den overhovedet ikke.

Er det en TomTom Rider? Jeg er meget interesseret i at vide, om der er
generelle problemer med den GPS, da jeg selv overvejer at anskaffe en :|

Fra : Dak

Dato : 24-08-08 12:21

> Er det en TomTom Rider?

Ja.

>Jeg er meget interesseret i at vide, om der er generelle problemer med den
>GPS, da jeg selv >overvejer at anskaffe en :|

Nu er min den første version. Der er siden kommet en version 2. Men den
første GPS(altså ikke holderen men kun gps enheden), har jeg endnu ikke
oplevet nogen fejl i. Holderen er derimod lidt skrøbelig for det danske vejr
hvis man følger brugsanvisningen for installationen. (læd: direkte
forbindelse til batteriet)Men det er et problem som let skulle kunne løses.
Læs evt. tidligere tråd oprettet af mig.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Gimbal

Dato : 24-08-08 16:11

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> direkte forbindelse til batteriet)Men det er et problem som let skulle
> kunne løses. Læs evt. tidligere tråd oprettet af mig.

Nååh, med at sætte den på positionslyset?

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-08-08 06:53

Gimbal wrote:
> Nååh, med at sætte den på positionslyset?

Nej - hornet. Så kan den tryklades .. (*bulderpåstortrommeBÆKKEN*)

--
vh
Torben