HK på Honda Hornet årgang 2000?
Fra : Begbie

Dato : 22-08-08 06:21

Hej,

Så er jeg lige ved at købe denne mc, men til min egen orientering er
jeg nysgerrrig omkring hvor mange HK den er født med?

Udenlandske blade sige 85 hester, men jeg har også læst 96 og 98 på
nettet. Hvad siger MC Revyen?

Fra : Begbie

Dato : 22-08-08 06:22

On 22 Aug., 14:21, Begbie <y2j66...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> jeg nysgerrrig omkring hvor mange HK den er født med?
>
> Udenlandske blade sige 85 hester, men jeg har også læst 96 og 98 på

Den er jo forresten 600 modellen

Fra : TWL

Dato : 22-08-08 15:14

Begbie wrote:
> [...]
> jeg nysgerrrig omkring hvor mange HK den er født med?
>
> Udenlandske blade sige 85 hester, men jeg har også læst 96 og 98 på
I 2001 siger den 95 hk

Næsten det samme som
http://www.motorbikes.be/en/Honda_CB_600_Hornet_F_2000.aspx

mvh Thomas

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-08-08 07:24

> Så er jeg lige ved at købe denne mc, men til min egen orientering er
> jeg nysgerrrig omkring hvor mange HK den er født med?

98hk i 2000 ifølge MC revyen

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95