Long Way Down
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-08-08 22:50

Hej

National Geographic Channel sender Long Way Down

De er startet på det i dag (21-08-08) sender det også kl. 02,00 i nat og så
ellers

28 August
4 September
11 September
18 September
25 September

Go lyst

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Sven Pels

Dato : 22-08-08 06:59

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@dalbynet..dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> National Geographic Channel sender Long Way Down
>
> De er startet på det i dag (21-08-08) sender det også kl. 02,00 i nat og
> [...]

Glæder mig vildt

bmw r1150gs

Fra : Ole

Dato : 22-08-08 12:25

Så vidt jeg kan se sender de det igen i aften fredag kl. 19.30

Ole

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 22-08-08 16:10

thepiratebay.org har en fin kopi liggende.... Bode af round og down

\\Jan
"Ole" <noname@mail.dk> wrote in message
> Så vidt jeg kan se sender de det igen i aften fredag kl. 19.30
>
> Ole
>
> "Sven Pels" <sven@hotteremail.dk> skrev i en meddelelse

>>> 4 September
>>> 11 September
>>> 18 September

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 22-08-08 22:45

"Jan Strandgaard" <jan.str@ndgaard.dk> skrev i en meddelelse
> thepiratebay.org har en fin kopi liggende.... Bode af round og down

Med risiko for at blive grinet ud.........hvad er "Long Way Down"
????????????

Mvh. Tommy Jakobsen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-08 03:44

Tommy Jakobsen skrev:
> "Jan Strandgaard" <jan.str@ndgaard.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Med risiko for at blive grinet ud.........hvad er "Long Way Down"
> ????????????
>
> Mvh. Tommy Jakobsen

D'herrer skuespillere Charley Boorman og Ewan MacGregor, der tager en
tur fra det nordligste Skotland til Sydafrika på et par bimser.
Du kan se mere her:
http://www.longwaydown.com/

Og forgænger-serien var samme herrer på en tur planeten rundt på et par
andre bimser, serie: "Long Way Round":
http://www.longwayround.com/

Desuden har Charley Boorman deltaget i det der ørken-noget:
http://www.racetodakar.com/

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk