BMW R80RT ekstraudstyr
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 13:06

Hej.
Igår blev jeg den lykkelige ejer af en BMW R80RT fra 1989.

Jeg har som det første investeret i en Laminar Lip, der hæftes på
vindskærmen og som løfter vinden 15-20 cm, så vindstøj reduceres kraftigt.

Er der andre, der kender til andet spændende ekstraudstyr til denne cykel ?

mvh Andreas

(PS: Jeg kunne godt finde på at installere en radio i det ene handskerum, så
links til gode radioer m. fjernbetjening ønskes også ;) )

(PPS: En topbox med plads til to hjelme er også på ønskelisten ;) )

Fra : jan

Dato : 21-08-08 06:44

Hej andreas

jeg har en orginal tanktaske til sådan en den kan du købe vis du vil
mvh jan