Korrekt moment på kronrør på Hornet 08 ???
Fra : GRISEN

Dato : 19-08-08 07:46

Hej,

Hvor finder jeg info om korrekt moment på en Hornet 600 08 ???
I mangel af bedre kan et kvalificeret gæt nok også bruges....

mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 15:56

On Tue, 19 Aug 2008 06:45:42 -0700 (PDT), GRISEN wrote:

> Hej,
>
> Hvor finder jeg info om korrekt moment på en Hornet 600 08 ???
> I mangel af bedre kan et kvalificeret gæt nok også bruges....

Kvalificeret, fra VTR-F, (som givetvis ligner, om ikke det samme).

Adjusternut: 25 Nm velsmurt med olie

Kontramøtrik fingerspændes, og drejes yderligere indtil at låseblikket kan
komme i indgreb.

Stem nut: 103 Nm

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-8-08

Fra : TWL

Dato : 19-08-08 20:24

GRISEN wrote:
> [...]
>
> Hvor finder jeg info om korrekt moment på en Hornet 600 08 ???
> I mangel af bedre kan et kvalificeret gæt nok også bruges....

I Haynes til CBF600 er der en lille smule info om CB600F :

Op til årgang 2004 : Adjuster nut 25 Nm
År 2005 og frem : Adjuster nut 27 Nm.
Steering stem nut 103 Nm

mvh Thomas

Fra : GRISEN

Dato : 20-08-08 01:24

On 19 Aug., 21:24, TWL <tw-lichtFJ...@mail1.stofanet.dk> wrote:

> I Haynes til CBF600 er der en lille smule info om CB600F :

Tak for svarene.
Herligt at de er ens.

*
Jan