Bakke lukning ´08
Fra : Coraggio

Dato : 17-08-08 16:27

Hej NG

Jeg er tilbage på en TL1000R efter en mc-pause på 9 år, og tidligere har jeg
været med både ved åbning/lukning af BAKKEN, men på søndag ville jeg tage
min dreng på 10år med bagpå, derfor ville jeg høre om der er nogen der ved
hvad tid de første lander på nørrebrogade og ud for hvilket nr de forrest
holder ? ville gerne undgå det værste af de tidligere års kobling kørsel jeg
har været med til længere nede i kolonen

Ses på nørrebrogade om en uge...

Hilsen Brian - med Oliver bagpå

Fra : Bo

Dato : 17-08-08 16:51

Jeg ved ikke hvornår på dagen de starter fra Nørrebro Station, men det er om 2
uger - ikke om en uge.

- Og så har der været meget debat om lovkravene for børn på MC. Noget med at
sønnike skal være
mindst 135 cm. høj for at det er lovligt.

/Bo

Fra : Coraggio

Dato : 17-08-08 17:12

> [...]
> at sønnike skal være
> mindst 135 cm. høj for at det er lovligt.

Hej Bo

Ups det er rigtigt at det først er om 2 uger (næste weekend tager jeg til
Valencia for at se formel-1og derfor fik jeg rodet lidt rundt i søndagene)

Det er osse rigtigt med de 135cm, han er heldigvis høj af sin alder (145cm)
så det skulle ikke være noget problem

Forsat god søndag...ses om 14 dage

Fra : Dak

Dato : 18-08-08 13:09

derfor ville jeg høre om der er nogen der ved
> hvad tid de første lander på nørrebrogade og ud for hvilket nr de forrest
> holder ?

Kl. 17 begynder politiet vist at spærre gaden af. hverken før eller senere.
Så hvis du vil helt foran så kom kl.16.45 og hold parkeret i siden. Men
hvis du kommer mellem 17-17.30 så går du ikke helt galt i byen.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"