Benzin ud af overløbsslangen på karburator~
Fra : Niels Munk

Dato : 17-08-08 14:11

Hej!

Min RF 900 har stået stille et par uger. Når jeg nu starter den, kører den
kun på 3 cylindre, og der løber benzin ud af overløbsslangen på
karburatorene. Hvorfor og hvad gør jeg ved det?

På forhånd mange tak :)

/Niels Munk

Fra : Niels Munk

Dato : 17-08-08 14:26

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote in message

Hmm, decideret overløbsslange er det vel ikke. Min Suzuki værkstedsmanual
kalder den "Air vent hose". Jeg tror dog at Suzi har glemt det, for hun
pisser altså benzin ud af den

/Niels Munk

Fra : Futte & Co.

Dato : 17-08-08 14:54

Niels Munk skrev:
> [...]
> kun på 3 cylindre, og der løber benzin ud af overløbsslangen på
> karburatorene. Hvorfor og hvad gør jeg ved det?

Din svømmer "sitter fast"
slå let på svømmerhuset med den forkerte ende af en stor skruetrækker.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Niels Munk

Dato : 17-08-08 15:29

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message

> Din svømmer "sitter fast"
> slå let på svømmerhuset med den forkerte ende af en stor skruetrækker.

Det hjalp - Tusinde tak :)
Frygtede lige at jeg skulle til at skille karburatorer ad mv. Det sidste
sted på MC'en hvor jeg endnu har været, og fuldt ud forstår ;)

/Niels Munk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-08-08 17:29

Niels Munk skrev den 17 aug 2008 i

> Det hjalp - Tusinde tak :)
> Frygtede lige at jeg skulle til at skille karburatorer ad mv. Det
> sidste sted på MC'en hvor jeg endnu har været, og fuldt ud forstår

Når nu du har løst "herognu" problemet kan du enten: altid have en stor
skruetrækker med når du kører en tur, eller: finde ud hvorfor svømmeren
satte sig fast i første omgang

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Niels Munk

Dato : 19-08-08 14:16

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Når nu du har løst "herognu" problemet kan du enten: altid have en stor
> skruetrækker med når du kører en tur, eller: finde ud hvorfor svømmeren
> satte sig fast i første omgang

Den får en tune-up her til vinteren, som nu også omfatter karburatorene :)

/Niels Munk

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 17-08-08 10:08

On 17 Aug., 15:11, "Niels Munk" <spam*sletdet...@sejeniels.dk> wrote:
> [...]
> kun på 3 cylindre, og der løber benzin ud af overløbsslangen på
> karburatorene. Hvorfor og hvad gør jeg ved det?

Hvis du ikke har en værkstedmanual - har jeg en (kopieret og sat i
mappe osv) du kan hente hos mig for noget symbolsk vi finder ud
af

ps jeg bor i København/vanløse

Jens Brauer

Ex RF900
Nu Cbr1000f

Fra : Niels Munk

Dato : 19-08-08 14:17

>Hvis du ikke har en værkstedmanual - har jeg en (kopieret og sat i
>mappe osv) du kan hente hos mig for noget symbolsk vi finder ud
>af

Jeg har selv én original Suzuki (vist den eneste der florerer på nettet)
Fint udskrevet på begge sider af papiret, og med plasticryg. Ellers mange
tak :)

/Niels Munk