Gearkasse ekspert? Omvendt roterende skrue~
Fra : claus b.p.

Dato : 16-08-08 23:41

Hej.

Fik endelig efter mange ugers leveringstid mine nye skruer til Moonrakeren.
Og så viser det sig at de roterer den forkerte vej!!! (Selvfølgelig er de
bestilt rigtigt) Spørgsmålet er nu om man kan køre en Borg-Warner 1:1
gearkasse i revers i stedet, uden at risikere forkert slid, køling, smøring
eller krafttab?
Jeg går ud fra at der kobles et ekstra tandhjul ind når man reverserer.
Nogen der ved noget om sådanne gearkasser?

Mvh. Claus

Fra : claus b.p.

Dato : 16-08-08 23:43

Forkert gruppe undskyld!