Montage, tape mv.
Fra : Gimbal

Dato : 15-08-08 17:13

Hej alle,

Jeg skal til at indstallere en alarm under mit sæde, men mangler noget at
gøre den fast med. Jeg forestiller mig at en tyk, doppeltklæbende gummi-tape
eller velcro ville klare jobbet, men hvor køber man lige den slags, mon?

På forhånd tak!

Fra : Gimbal

Dato : 15-08-08 17:24

Burde måske lige nævne at jeg bor i KBH

Fra : René

Dato : 15-08-08 17:26

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gøre den fast med. Jeg forestiller mig at en tyk, doppeltklæbende
> gummi-tape eller velcro ville klare jobbet, men hvor køber man lige den

biltema de har det.

biker hilsen René Rasmussen (danmark)

Fra : Jante

Dato : 15-08-08 17:37

"Gimbal" skrev:

> [...]
> noget at gøre den fast med. Jeg forestiller mig at en tyk,
> doppeltklæbende gummi-tape eller velcro ville klare jobbet, men hvor

Prøv nærmeste byggemarked eller isenkram, men overvej også,
om ikke den bør fastgøres, så den er væsentlig besværligere at
fjerne. I modsat fald risikerer du jo bare, at den bliver stjålet

/J

Fra : Gimbal

Dato : 15-08-08 18:13

> Prøv nærmeste byggemarked eller isenkram, men overvej også,
> om ikke den bør fastgøres, så den er væsentlig besværligere at
> fjerne. I modsat fald risikerer du jo bare, at den bliver stjålet

Du har måske en pointe. Men så skulle de flå sædet af, og alarmen ville så
gå igang, som ved anden hærværk.
Hvis jeg bruger velcro, så kan jeg lettere afmontere den om nødvendigt.

Fra : Hekto

Dato : 15-08-08 18:54

On Fri, 15 Aug 2008 18:13:13 +0200, Gimbal wrote:

> [...]
> at gøre den fast med. Jeg forestiller mig at en tyk, doppeltklæbende
> gummi-tape eller velcro ville klare jobbet, men hvor køber man lige den

Jysk ... i metermål.

Fra : Gimbal

Dato : 15-08-08 19:03

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> Jysk ... i metermål.

Alle tiders, tak allesammen!

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-08-08 08:19

Gimbal wrote:
> eller velcro ville klare jobbet, men hvor
> køber man lige den slags, mon?

Prøv en edb-butik. Der bruges en del velcro til vores server-rum til
fastgørelse af ledninger uzw. Det fåes i ruller i forskellige bredder. Men
jeg ved ikke hvor de køber det henne.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 18-08-08 10:40

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv en edb-butik. Der bruges en del velcro til vores server-rum til
> fastgørelse af ledninger uzw. Det fåes i ruller i forskellige bredder.
> Men jeg ved ikke hvor de køber det henne.
Prøv der hvor din hustru køber stof
http://www.ingelise.dk/page63.aspx?action=search&doshow59=1&searchword59=velcro&doshow60=1&searchword60=velcro&doshow61=1&searchword61=velcro&doshow62=1&searchword62=velcro

--
Michael D