Maling/Lakering af fodhvilker beslag?
Fra : lojmann

Dato : 14-08-08 04:32

Hej,

Er der nogle der har erfaring med at male/laker sine fodhvilere i en
anden farve?
Det er ikke selve 'pinden' men har foden på, men beslaget som er
monteret på stellet jeg tænker på...

Man kan jo købe en række i forskellige farver, men er det ikke muligt
at male selv? Eller er det 'umuligt' at lave et godt arbejde selv?

/Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-08 12:35

lojmann skrev:

> Eller er det 'umuligt' at lave et godt arbejde selv?

Nej, det er værre at male større flader - alt andet lige.

Du kan jo osse (sandblæse dem og) få dem galvaniserede!?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-08-08 12:43

lojmann wrote:

> Man kan jo købe en række i forskellige farver, men er det ikke muligt
> at male selv? Eller er det 'umuligt' at lave et godt arbejde selv?

Selvfølgelig er det muligt. Det her kan man selv lave med lidt øvelse :
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=989

Til et så lille sted ville jeg foretrække sort blank hammerite der løber
ret pænt sammen selvom det er malet med pensel.

--
vh
Torben