Worldonline i TDC låste telefoner
Fra : J.Kirk

Dato : 11-07-01 21:09

Man kan bruge kort fra Worldonline i telefoner der er låst til Teledanmark.
Det virker ihvertfald i Nokia 3310 og Siemens C35i.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-07-01 00:03

J.Kirk skrev:

> Man kan bruge kort fra Worldonline i telefoner der er låst til
> Teledanmark. Det virker ihvertfald i Nokia 3310 og Siemens C35i.

Ja hvis de er net-låste....

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-01 19:51

"Boris Mathiasen" skrev:

> Ja hvis de er net-låste....

Ja - og det er TDC's telefoner _som regel_ - men man kan ikke være
helt sikker på, at de altid er det !

Men i langt de fleste tilfælde vil det virke OK !

Det gælder selvfølgelig også med TeleFona, Telmore og andre, der
bruger TDC's net !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Chipmand

Dato : 13-07-01 01:30

Det virker også i en siemens M35i

Fra : Hugotit

Dato : 18-07-01 21:15

Hejsa
Jeg har haft 2 telefoner fra TDC, ingen af dem var låst ,det var deres 15-45
abo,så de får jo min. 300kr mere for telefonen!

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com