Indkøbstur til Hamborg?
Fra : flemming_m@hotmail.c~

Dato : 11-08-08 13:05

I morgen kører jeg en tur til Hamborg for at få ny garderobe. Men er
det på Kieler Strasse eller omkring Süderstrasse der er størst
koncentration af interessante butikker?

Fra : KentBM

Dato : 11-08-08 20:34

flemming_m@hotmail.com skrev:
> I morgen kører jeg en tur til Hamborg for at få ny garderobe. Men er
> det på Kieler Strasse eller omkring Süderstrasse der er størst
> koncentration af interessante butikker?
Kieler Strasse har Hein Gericke, Polo og en mere som jeg ikke husker
navnet på. Og så er der 3 - 500 m til Louis og lidt længere til Louis
Flohmarkt (?). Så egentlig er svaret på dit spørgsmål et klart JA.

Men der var et indlæg på et tidspunkt med et link til et kort med alle
butikkerne indtegnet. Prøv at søge efter Hamburg, så kommer det et
indlæg med "har lavet et kort".

Og selvfølgelig god tur.

--

Kent

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 12-08-08 08:37

<flemming_m@hotmail.com> skrev i en meddelelse
I morgen kører jeg en tur til Hamborg for at få ny garderobe. Men er
det på Kieler Strasse eller omkring Süderstrasse der er størst
koncentration af interessante butikker?

Hvis du kører af ved motorvejen til Kieler StraBBBBBe, kommer du faktisk
direkte ud på gaden hvor der ligger flere mc butikker, polo, louis osv. Husk
at du kan IKKE vende, så kører du forbi noget interessant, så ind og hold
ved nærmeste lejlighed. Vi parkerede ved Louis' parkeringsplads, og gik så
op til Polo..

Bagefter tog vi SyyyyyderstraBBe og besøgte lidt butikker.. Bare spørg i
butikkerne hvor der ligger andre spændene ting, vi ledte efter et sæt tøj i
hvid læder, og da den ene butik ikke havde det, så henviste de lige til tre
andre. Og han talte bare perfekt engelsk ham vi fik hjælp af. Kanon service
dernede sådan helt generelt, de er virkelig service-mindede.

Mvh Anders

Fra : Armand

Dato : 12-08-08 23:51

Flerbrugerkonto skrev:
> [...]
> koncentration af interessante butikker?
>
> Hvis du kører af ved motorvejen til Kieler StraBBBBBe,

á afkørsel #26 - "Hamburg Stellingen" !

> .............kommer du faktisk
> direkte ud på gaden hvor der ligger flere mc butikker,
>

> Bagefter tog vi SyyyyyderstraBBe .........

Kieler-strasse er også B4 - følg dén gennem byen - På et tidspunkt
kommer man gennem en tunnel hvorefter at Süderstrasse efter en kort
strækning kommer på venstre hånd!

--
Armand.

Fra : MD

Dato : 13-08-08 15:41

Hej

Jeg har lavet et kort, der kan downloades her:
http://www.mattine.dk/images/Hamburg_Hammerbrook.jpg

Butikker mm, er vist med et nummer på kortet.
Kan måske se utydelig, men zoom ind, så er det OK

Herunder er adresser til de numre jeg har med på kortet:
01 - Louis Verkauf ab Lager: Süderstraße 129
02 - Louis GIGA : Süderstrasse 83
03 - Louis FLOHMARKT: Süderstrasse 83 (baggården)
04 - HEUSER - Yamaha og Benelli forhandler Süderstrasse 83 (baggården)
www.heuser-motorraeder.de
05 - DAINESE ProShop: Heidenkampsweg 100 www.dainese.de
06 - R&F Helmstudio: Heidenkampsweg 32 www.helmstudio-hamburg.de
07 - Hein Gericke: Spaldingstr. 218 www.hein-gericke-store.com
08 - Biker Diskount Spaldingstr. 210 www.profil-hamburg.de
09 - POLO Shop Spaldingstr. 160 www.polo-motorrad.de
10 - Gröschner Ulrich Motorradbekleidung, Spaldingstr. 74
11 - Burger King, Eiffestr. 64
12 - McDonald, Beim Strohhause 8
13 - McDonald, Amsinckstr. 73
14 - Cafe Veloso, Portugisisk bageri og cafe Hammerbrookstr. 90
www.cafe-veloso.de

Jeg er ikke helt sikker på hvad nr. 08, og nr. 10 er for noget.
Dem har jeg aldrig besøgt, og ved ikke om de eksistere. Har fundet dem på
nettet.

Go´ tur
/Matti

Fra : MD

Dato : 13-08-08 15:45

Glemte at tilføje, at du bør starte ved nr. 1, som er LOUIS lagersalgsbutik.
Her kan du kigge på sagerne, førend du går de få hundrede meter hen til
deres GIGA-store, hvor mange af tingene også kan findes, men en del dyrere.
Forskellen er at i lagersalgsbutikken, er der også 2.sorterings vare, med
små fejl (meget små - kan ofte slet ikke finde ud af hvad der gør dem til
2.sortering)

Nyd også deres hjelm reoler i lagersalgsbutikken - for der er mange.

/Matti

Fra : Jørgen

Dato : 13-08-08 18:38

"MD" <fake@fake.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lavet et kort, der kan downloades her:
>

> Go´ tur
> /Matti

RESPEKT Matti !!!!!

Det var f..... et flot stykke arbejde du har lavet.

Håber at Flemming nåede at få det flotte kort med.
Hvis ikke flakker han nok hvileløs rundt i Hamborg i dette øjeblik

Mange hilsner
Jørgen Gerdorf
Honda CX500
May the multitude of wheels in your head always control the two wheels
between your legs.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-08-08 20:48

> [...]
> 12 - McDonald, Beim Strohhause 8
> 13 - McDonald, Amsinckstr. 73
> 14 - Cafe Veloso, Portugisisk bageri og cafe Hammerbrookstr. 90

Du "mangler" http://www.bfa-hamburg.de/index.php?id=1
ligger lidt uden for kortområdet, men er en ixs-butik, som har tøjet i alle
størrelser på lager.

mvh
Bendt
Honda Shadow VT1100

Fra : flemming_m@hotmail.c~

Dato : 14-08-08 02:34

> Håber at Flemming nåede at få det flotte kort med.
> Hvis ikke flakker han nok hvileløs rundt i Hamborg i dette øjeblik

Yes, fik kortet med og brugte det flittigt! Var kun i området omkring
Süderstrasse, men alligevel var en dag jo slet ikke nok til at finde
en komplet ny garderobe! Skal man igennem udvalget i alle butikker, så
skal man bruge laaang tid!