Kommer i til Fyns Mc Festival
Fra : Esben, Odense

Dato : 10-08-08 08:26

Hej folkens
Jeg ville da lige høre om der er nogen herinde fra som kommer til Fyns
Mc Festival
www.fynsmcfestival.dk

Hilsen Esben, Odense
www.youngpunks.dk

Honda XL350R SuperRetard

Fra : heecom :-\)

Dato : 10-08-08 16:02

Ja, da!
MCF'en er da et Must!
Glæder mig specielt til Decco Band...

Vi ses.

Hans Erik
SV1000S
MC-Pilots
www.mcpilots.dk

Fra : Frans Jensen

Dato : 11-08-08 15:47

On Sun, 10 Aug 2008 07:25:38 -0700 (PDT), "Esben, Odense"
<ebo@bikez.dk> wrote:

>Hej folkens
>Jeg ville da lige høre om der er nogen herinde fra som kommer til Fyns
>Mc Festival
>www.fynsmcfestival.dk
>
>Hilsen Esben, Odense
>www.youngpunks.dk
>
>Honda XL350R SuperRetard

desværre,

havde så småt planlagt, men fruen ødelagde det ved at minde om at
svigermor holder 70 års fødselsdag lørdag æv

svigermødre burde aldrig være opfundet

Fra : HKL

Dato : 11-08-08 19:59

"Frans Jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> desværre,
>
> havde så småt planlagt, men fruen ødelagde det ved at minde om at
> svigermor holder 70 års fødselsdag lørdag æv

OK din svigermor fylder 70 på lørdag, men hvad er så din undskyldning for
ikke at komme til Fyns MC festival

/HKL, ZX10R

Fra : Thore Jensen

Dato : 11-08-08 20:50

Esben, Odense skrev:
> Hej folkens
> Jeg ville da lige høre om der er nogen herinde fra som kommer til Fyns
> Mc Festival
> www.fynsmcfestival.dk
>
> Hilsen Esben, Odense
> www.youngpunks.dk
>
> Honda XL350R SuperRetard

Skider bjørnen i skoven?

Selvfølgelig kommer jeg..

Thore
---
www.exterminators.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-08-08 21:15

Jep, er der hele weekenden. Men desværre bliver det nok i bil.... Der er
lige noget med nogle børn + barnevogn mv...

Men jeg kommer, det er helt sikkert...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.