hvem kan anbefale en god mekaniker med dyn~
Fra : Coraggio

Dato : 08-08-08 13:03

Hej NG

Jeg har haft en 9 års mc-pause, men har købt mig en TL1000R som jeg er
rigtig glad for, og derfor overvejer jeg at få optimeret motoren i løbet af
vinteren, havde tænkt på et 520 kædekit, en TRE, samt direkte programmering
i motorens ECU (så skulle powercommanderen være overflødigt) og tilsidst
skal det fin-pudses i en dyna bænk...

....og jeg har fået et prisoverslag fra en mekaniker i stor-københavn på
6700kr (uden TRE´en) og var ved at falde ned af stolen....er det bare mig,
eller er det ikke lidt dyrt ? et 520 kædekit skulle koste 1800kr, så
resten - omkring 3900kr - må være bænk + programmering, for vinteropbevaring
var ud over de 6700kr !?

Efter som jeg har været væk i 9 år, kender jeg ikke så meget til de
forskellige mc-mekanikere.....er der nogen herinde der kan anbefale et godt
sted (jeg bor selv i roskilde, så et eller andet sted på sjælland) at få
optimeret motoren mens den alligevel er sendt på "vinter ferie" ?

Go´ weekend - Brian

Fra : Peter Z

Dato : 08-08-08 13:17

prøv at høre john fra Holtug MC hvad han kan gøre det for

hans bænk er helt ok

Fra : Dak

Dato : 09-08-08 08:33

Coraggio skrev:
> [...]
> sted (jeg bor selv i roskilde, så et eller andet sted på sjælland) at få
> optimeret motoren mens den alligevel er sendt på "vinter ferie" ?

Tjaa.. ved nu ikke hvor meget det vil koste hos ham her men de gør
ihvertfald et godt stykke arbejde. KJ Motorcykler i herlev.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-08-08 16:41

Hejsa

> [...]
> eller er det ikke lidt dyrt ? et 520 kædekit skulle koste 1800kr, så
> resten - omkring 3900kr - må være bænk + programmering, for vinteropbevaring

Måske var det lige i den dyre ende. Men se på det hvis de skal have
4-500kr/t en del justering og måske 1000kr for en dags tid med
rullefeltet, så synes jeg da ikke det lyder helt hen i skoven.
Omprogramering kan tage langtid, alt efter hvor grundig man er med det.

--
Mvh Emil Gundersen
EGSkilte.dk